ورزشی

آقای نکونام اگر نساجی را برده بودید باز هم از این حرف‌ها می‌زدید؟

ایمان گودرزی؛ لیگ بیست و سوم با تمام بالا و پایین هایی که داشت سرانجام با قهرمانی پرسپولیس به پایان رسید. شاگردان اوسمار موفق شدند در سه هفته پایانی به صدر جدول برسند و تا آخر برتری خود را نسبت به تیم همشهری حفظ کنند. به مناسبت قهرمانی پرسپولیس و همچنین حواشی مربوط به این بازی با ناصر ابراهیمی پیشکسوت این تیم هم کلام شدیم که در ادامه متن کامل آن را می خوانیم؛

*از بازی با مس رفسنجان و قهرمانی تیم شروع کنیم.

پرسپولیس در یک بازی منطقی و حساب شده موفق شد که پیروز شود. به هرحال قهرمانی دست خود تیم بود و حضور هواداران نیز به تیم کمک کرد که تا آخرین لحظه فشار را حفظ کنند و در نهایت موفق شوند با تک گل گولسیانی به قهرمانی دست پیدا کنند. استقلال نیز پا به پای پرسپولیس برای قهرمانی جنگید و تعیین قهرمانی در هفته آخر نشانگر جذابیت لیگ ماست. قبلا هم گفته بودم این لیگ قهرمانش در هفته آخر مشخص خواهد شد.

*گل پرسپولیس آفساید نبود؟

تا زمانی که وی ای آر نباشد نمی شود از اینکه داور این صحنه ها را درست تشخیص نداده گله کرد. امیدواریم که از ابتدای فصل آینده وی ای آر در بازی های لیگ وجود داشته باشد که دیگر جای اعتراضی نباشد.

*جواد نکونام معتقد بود که نمی خواهند استقلال قهرمان شود و همین هم شد؟!

در فوتبال ایران همیشه این حواشی وجود دارد، یک سوال از جواد نکونام دارم «چرا وقتی صدر جدول بودی از تهدید کردن حرف نمی‌زدی و در هیچ‌کدام از کنفرانس‌های قبل بازی هم شرکت نمی‌کردی؟» اگر استقلال نساجی را می‌برد هم این حرف‌ها می‌زدند؟ استقلال در مازندران تمام تمرکزشان روی بازی پرسپولیس بود. اگر یک گل به نساجی می زدند صدر جدول بودند و حتی شاید قهرمان می‌شدند و دیگر این حرف ها را نمی زدند. متاسفم برای فوتبال ایران که مربی‌ تیم‌های بزرگش اینطور حرف می‌زنند.

*اوسمار از اواسط فصل جایگزین یحیی شد و با وجود تمام انتقاداتی که به او بود موفق شد تیم را قهرمان کند، پرسپولیس باید با او ادامه دهد؟

تفکرات اوسمار خیلی خوب و منطقی است و تیم را در نیم فصل دوم خوب مدیریت کرد و دچار حاشیه نشد. پرسپولیس باید با اوسمار تمدید کند و بهتر از اوسمار در حال حاضر برای پرسپولیس نداریم. او تیم را قهرمان کرده و باید برای فصل بعد پرسپولیس را تقویت کند.

*از نظر شما تیم باید در چه پست های تقویت شود؟

پرسپولیس در پست هافبک دفاعی بازیکن ندارد و باید برای فصل آینده به فکر تقویت این پست باشد. بازیکنان خارجی تیم نیز همه خوب هستند و باید اگر قرارداد ندارند و یا احتمالی جدایی آنها هست هر طور شده آنها را حفظ کنند . در خط حمله عیسی آل کثیر نیاز به یک مکمل دارد و از نظر من حتی باید یک رقیب خوب برای بیرانوند به تیم بیاید.

257 251

بخش مقالات ورزشی

دارای یک علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه‌ی بیش از 10 سال در صنعت رسانه‌های ورزشی. با ارائه‌ی تحلیل‌های دقیق و اخبار روزمره، هدفمندی مخاطبان را در جهت افزایش دانش و آگاهی ورزشی تقویت می‌کنم. همراه با من باشید تا به دنیای هیجان انگیز ورزشی نگاهی داشته باشیم.