وزنه برداری ایران توانایی و پتانسیل خوبی دارد

رضازاده: وزنه برداری ایران توانایی و پتانسیل خوبی دارد

وزنه بردار پیشین دسته فوق سنگین تیم ملی ایران بر این باور است که وزنه برداری ایران هنوز هم توانایی و پتانسیل خوبی دارد.

حسین رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایران تودی، درخصوص آخرین وضعیت تیم ملی وزنه برداری برای حضور در مسابقات پیش‌رو اظهار کرد: ابتدا جا دارد از مسئولین ورزش کشور تشکر کنم که با حضورشان در اردوی ملی پوشان به آنها روحیه دادند. تیم هم وضعیت خوبی دارد و حدود دو هفته دیگر عازم ریاض خواهیم بود تا در مسابقات جهانی عربستان شرکت کنیم. امیدوارم در این فاصله کوتاه بچه‌ها آسیبی نبینند تا بتوانیم حضور پر قدرتی در این مسابقات داشته باشیم.

وی افزود: ملی پوشان چند ماهی است که تمرین می‌کنند و امکانات هم به خوبی در اختیار دارند آنچه که من در این مدت دیدم تیم آماده ای برای مسابقات داریم ولی طبیعتا نصیر شلال به عنوان سرمربی تیم ملی بهتر می‌تواند درخصوص آمادگی تیم گزارش کامل بدهد. این بچه‌ها واقعا شبانه روز تمرین می‌کنند. اردوی خوبی در بابلسر داشتند، در تهران هم شرایط خوبی دارند. انشاالله که بتواند در مسابقات هم خوب ظاهر شوند.

وزنه بردار پیشین دسته فوق سنگین تیم ملی ایران در ادامه گفت: طبق صحبت‌هایی که شده است قرار بر این شده که تیم ملی بعد از مسابقات جهانی به کشور بازنگردد و 10 روزی همانجا تیم تمرین کند و بعد راهی هانگژو محل برگزاری بازی‌های آسیایی شود.

رضازاده در پایان درخصوص نتیجه احتمالی ملی پوشان در بازی‌های آسیایی گفت: وزنه برداری ایران توانایی و پتانسیل خوبی دارد و اخیرا هم نتایج ارزنده‌ای در مسابقات قهرمانی آسیا در رده سنی نوجوانان و جوانان به دست آمد، ولی اصولا پیش‌بینی کردن نتایج رشته‌های رکوردی مانند همین وزنه برداری سخت است.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف