استان ها

۹۰ درصد نیروهای مجتمع هتل المپیک باقری بومی هستند/پذیرای هیئت های ورزشی به صورت رایگان هستیم/هتل المپیک حامی ورزشکاران ملی پوش رشته سه گانه استان

سجاد ایواز در مصاحبه ای خبرگزاری ایران تودی استان کهکیلویه و بویراحمد یکی از اهداف این مجموعه ایجاد اشتغال و درآمدزایی را عنوان کرده است: این مجموعه تا کنون برای 60 نفر شغل ایجاد کرده و قادر است 160 نفر دیگر را در خود جای دهد.

وی معتقد بود که معیارهای انتخاب بر اساس مفاد قانون اداره کار و رفاه اجتماعی و همچنین نهادهای کار است.

به گفته ایواز ، تاکنون 70 درصد اداره فرهنگی-ورزشی مجموعه هتل های المپیک باقری به بهره برداری رسیده است و 30 درصد باقی مانده نیز به زودی به طور کامل به بهره برداری می رسد.

مدیر مجتمع تفریحی ، رفاهی ، اقامتی و ورزشی باقری گفت: هتل المپیک در مسابقات کشوری از ورزشکاران ملی در مسابقات سه گانه استان حمایت می کند و از این نظر در حال آماده سازی 2 شناگر از این تیم ، منحصراً تحت آموزش آتیلا لوآ هستیم. “

ادامه: ظرفیت استخر مجموعه 150 نفر است که به دلیل شرایط حاد ویروس کرونا به طور کامل استفاده نمی شود. آموزش دوره های نجات و نجات برای نجاتگران نجات و نظامی ، غواصان و آب شناسان مایه افتخار است.

ایواز گفت: به زودی در هتل المپیک باقری شاهد مسابقات و تمرینات بولینگ و بیلیارد خواهیم بود.

مدیر مجتمع تفریحی ، رفاهی ، اسکان و ورزش باقری تصریح کرد: به منظور توسعه ورزش استان آمادگی پذیرش آموزش های ورزشی در زمینه آموزش ورزشی به صورت رایگان ، برگزاری اردوها و مسابقات کشوری و استانی را داریم.

به گفته ایواز ، کادر فنی هتل تجهیزات و امکانات ورزشی مجموعه را تعمیر و نگهداری می کند.

وی اظهار داشت: امیدواریم پس از اتمام تاج شاهد ورود گردشگران به استان کهگیلویه و بویراحمد و رونق این مجموعه در این استان باشیم.

مدیر هتل المپیک باقری گفت: این مجموعه از مدرن ترین مصالح روز دنیا ساخته شده و از مجهزترین و پیشرفته ترین تجهیزات در همه قسمت ها استفاده کرده است.

آیواز افزود تجهیزات مورد استفاده در این ورزش ، سرگرمی و مسکن از برانزویک در ایالات متحده و ماتریکس در انگلستان خریداری شده است.

وی خاطرنشان کرد: هتل المپیک باقری علاوه بر ارائه خدمات به مردم استان و گردشگران ، می تواند میزبان اردوها و مسابقات تیم های ملی و ملی با تعدادی از هیئت ها و انجمن های ورزشی در این زمینه باشد. تفاهم نامه و ما انتظار بروکراسی بخش دولتی را نداریم.

مدیر مجتمع تفریحی ، رفاهی ، ورزشی و خوابگاهی باقری یکی از مشکلات گردشگری کهگیلویه و بویراحمد را این عنوان کرد که به صرفه نیست برای استان. و ما پروژه را تک بعدی تعریف نکردیم ، بلکه ابعاد مختلف گردشگری را از خدمات ارائه شده به Iasi به گردشگران داخلی و حتی گردشگران خارجی اندازه گیری کردیم و خدمات را به صورت بسته از محل اقامت و سرگرمی از طریق ورزش و رستوران تعریف کردیم.

ایواز با اشاره به اینکه تاکنون مجموعه مناسبی در استان وجود نداشته است که بتواند خدمات تفریحی ، رفاهی و ورزشی را به تمام اعضای خانواده ارائه دهد ، گفت: ما با طراحی خدمات این مجموعه برای پوشش اوقات فراغت و ورزش اقدام کرده ایم. در فضایی مناسب و مدرن بمانید

وی گفت ، در نهایت ، هتل المپیک باقری در 14 طبقه با زیربنای 14857 فوت مربع و مشرف به پارک ساحلی یاسوج ساخته شد. فضای منحصر به فرد و همچنین برنامه های سرگرمی مانند استخرهای کودکان و بزرگسالان ، زمین بازی معمولی سرپوشیده ، بولینگ ، بیلیارد ، بدنسازی ، صخره نوردی ، هنرهای رزمی و سینما یاسوج را به یکی از خاص ترین مجموعه های گردشگری تبدیل کرده است. یک رستوران گردان ، اتاق کنفرانس ، سوئیت های لوکس ، کافه و سایر امکانات منحصر به فرد شرایطی را فراهم آورد تا این مجموعه بزرگترین مجموعه ورزشی ، مسکونی ، تفریحی و رفاهی در جنوب کشور نامیده شود ، که حتی می تواند میزبان مسابقات ورزشی ملی باشد. برگزاری اردوهای مختلف تیمیIMG_20210813_233915