حوادث

۶ تصادف ٣١ مصدوم بر جای گذاشت

سخنگوی اورژانس کشور از مجروح شدن سه نفر در 6 تصادف خبر داد.

مقتبی خالدی در گفت وگو با ایران تودی، درباره جزئیات این تصادفات اظهار کرد: ساعت 2:35 بامداد امروز تصادف تانکر گازوئیل با خاور به سامانه اورژانس پانزدهم اطلاع داده شد و بلافاصله به دنبال آمبولانس رفت. وی به محل حادثه در محور بروجرد – خرم آباد در استان لرستان اعزام شد.

وی افزود: آمبولانس ها پس از سه دقیقه در محل حاضر شدند و بلافاصله امدادرسانی به مصدومان را آغاز کردند.

خالدی گفت: این حادثه یک مجروح داشت که برای تکمیل مراحل درمانی به یکی از مراکز درمانی منتقل شد.

وی گفت: ساعت 11 و 45 دقیقه سامانه 115 مبنی بر واژگونی یک دستگاه پژو 405 گزارشی مبنی بر تصادف دیگری دریافت کردند.

وی با بیان اینکه این تصادف در محور بروجن، چهارمحال و بروجن استان بختیاری رخ داد گفت: بلافاصله سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

خالدی گفت: بر اساس اعلام تکنسین های آمبولانس در این حادثه 5 نفر مجروح و پنج نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی با اشاره به وقوع یک حادثه دیگر واژگونی گفت: ساعت 12:54 امروز واژگونی یک دستگاه خودرو پراید سمناندا در بلوار مهراب به اورژانس اطلاع داده شد.

وی گفت: پس از اعلام این حادثه دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد و اولین آمبولانس در عرض حدود 4 دقیقه در محل حاضر شد.

خالدی گفت: در این حادثه 5 نفر مجروح شدند که به همه آنها کمک های اولیه و سپس به مراکز درمانی منتقل شدند.

خالدی همچنین از تصادف مینی بوس و پیکان خبر داد و گفت: ساعت 9:30 امروز حادثه تصادف مینی بوس با پیکان در استان کردستان به اورژانس کشور اطلاع داده شد و بلافاصله 3 دستگاه آمبولانس در محل حاضر شدند. صحنه ارسال به محور دیواندره سقز.

وی ادامه داد: اولین آمبولانس در عرض 5 دقیقه به محل حادثه رسید.

سخنگوی اورژانس کشور گفت: در این حادثه 6 نفر مجروح شدند که یک نفر در محل مداوا شد و 7 نفر برای تکمیل درمان به مرکز درمانی منتقل شدند.

خالدی با اشاره به تصادف دیگری در استان زنجان در حدود ساعت 15:30 امروز گفت: دو دستگاه خودروی پراید و پژو 415 امروز در روستای توپقره خدابنده دچار سانحه شدند.

وی ادامه داد: دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد و اولین آمبولانس در عرض 2 دقیقه در محل حاضر شد.

خالدی گفت: این حادثه هفت مجروح دارد که همگی به مرکز درمانی منتقل شدند.

سخنگوی وزارت اورژانس همچنین از تصادف دو خودروی پراید و پژو پارس در محور کلاله در استان گلستان خبر داد و گفت: ساعت 2:35 امروز تصادف لاین جدید بین دو خودرو در محور کلاله، جدید. خط، عرب بوراندا.” به 15 آمبولانس اطلاع داده شد که بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی گفت: در عرض 5 دقیقه اولین آمبولانس در محل حاضر شد و دو خودروی پراید و پژو پارس با هم برخورد کردند و در این حادثه 5 نفر مجروح شدند.

خالدی گفت: با توجه به وضعیت سه مجروح، لازم بود پس از انجام اقدامات اولیه، مراحل درمانی در مراکز درمانی تخلیه شده تکمیل شود. هر دو مجروح در محل مداوا شدند.

انتهای پیام/