حوادث

۴۰ درصد متوفیان کرونایی در تهران

مدیرعامل سازمان بهشت ​​زهرا گفت که حدود 40٪ از مراسم تشییع جنازه در تهران بررسی شد.

به گزارش ایران تودی ، سعید خال گزارشی از اقدامات انجام شده در مجتمع بهشت ​​زهرا در بازدید سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران از مجموعه ارائه داد: بحران کرونا در تاریخ 50 ساله بهشت ​​زهرا (س) بی سابقه است. ) و کارمندان 14 ماه سختی را پشت سر گذاشتند و به کار سخت خود ادامه دادند.

مدیرعامل سازمان بهشت ​​زهرا (س) گفت که از 270000 کورونیایی که در این کشور کشته شدند ، حدود 27500 نفر جان خود را از دست دادند. بهشت ​​زهرا (س) یا 40٪ از کشته شدگان در کرونیا ، تهران. 60٪ دیگر در 30 استان بررسی شد.

طبق آماری از وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا در بهشت ​​زهرا (س) ، مطابقت با پروتکل های بهداشتی در بالاترین سطح مشاهده شد ، کارکنان بهشت ​​زهرا (س) برای کرونا مورد بررسی قرار گرفتند. در 14 ماه گذشته 9 بار .. تاکنون ، 191 کارگر مبتلا به بیماری کرونا قلب تشخیص داده شده اند ، همه بهبود یافته اند.

تأمین مرکز مدیریت بحران بهشت ​​زهرا

به گزارش ایران تودی ، رضا کرمی محمدی ، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران استان تهران نیز روز دوشنبه در بازدید از مناطق مختلف مجموعه بهشت ​​زهرا اظهار داشت: ما واقعاً به تلاش مدیران و مجموعه بهشت ​​زهرا به ویژه تاجگذاری نیاز داریم متشکرم از روزهای شما پرسنل بهشت ​​زهرا از روزی که تاج گذاری آغاز شده کار سخت و شرایط روانی را تجربه کرده اند و ما از عزیزان خود سپاسگزاریم.

وی ادامه داد: تجربه بهشت ​​زهرا در بحران کرونا تجربه بسیار مفیدی است که سایر کشورها از آن بهره می برند و یک تجربه جهانی است که می تواند در هفتمین مجمع جهانی کاهش خطر بلایا (UNISDR) ارائه شود.

کرمی محمدی با اشاره به تهیه مرکز مدیریت بحران بهشت ​​زهرا گفت: این مرکز به عنوان مرکز پشتیبانی مدیریت بحران در تهران به مرکز فرماندهی عملیات اضطراری ، تجهیزات نظارت پیشرفته و امداد و نجات مجهز می شود و نقش بهتری در بهتر مدیریت. ” به ویژه بهشت ​​زهرا در شهر واقع شده است ، بنابراین دسترسی از طریق جاده ، هوا و راه آهن آسان است.

انتهای پیام