حوادث

۱۵ شهید و یک میلیون ماموریت کرونایی در اورژانس

رئیس سازمان مدیریت اورژانس کشور در پیامی به مناسبت روز شرایط اضطراری گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا ، بیش از 6500 کارمند به این بیماری مبتلا شده و 15 نفر کشته شده اند.

به گزارش ایران تودی ، در پیام دکتر پیمان صابریان آمده است: “جایگاه ارزشمند و بالای امدادگران پیش بیمارستانی در این واقعیت منعکس شده است که 115 پیراپزشک سفیدپوش از بیماران بستری مراقبت می کنند و در مراحل اولیه حادثه جان آنها را نجات می دهند. ما به این افتخار می کنیم این واقعیت است که افرادی با احساس ایثار ، مهربانی و ذهن باز در این سازمان فعال هستند.

درودهای بی پایان به فرشتگان نجات ، که در تمام لحظات سخت و جانباز آسایش خود را رها می کنند و از هیچ کوششی برای نجات جان مردم دریغ نمی کنند. داشتن آمبولانس خستگی ناپذیر یک هدیه الهی برای سلامت جامعه است و نعمت خدمات شما برای همیشه در ذهن مردم این منطقه باقی خواهد ماند. بدون شک نیروهای آمبولانس به عنوان امید و پشتیبان مردم شناخته می شوند و جایگاه آنها در کمک به مردم برای همیشه برجسته خواهد ماند.

از زمان شیوع همه گیری کوئید 19 ، بیش از 6500 کارمند اورژانس در کشور تشخیص داده شده و درمان شده اند. بیمارستانها علاوه بر انجام ماموریت های خود در شهرها و جاده های مختلف کشور ، بیش از یک میلیون ماموریت را انجام داده اند. در سراسر کشور ، جووید علیه 19 بیماری واکسینه شده است و تنها در دو ماه گذشته بیش از 500000 دوز در استان تهران برای کمک به سیستم بهداشتی کشور واکسینه شده است.

با قدردانی فراوان از اقدامات گسترده و م ofثر این عزیزان ، در 17 سپتامبر ، چهل و ششمین سالگرد تأسیس خدمات آمبولانس بین بیمارستانی کشور ، یک مقام ارشد وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، شهدای جنگ و خانواده شهدا به همه کارکنان آمبولانس و خانواده های آنها تبریک می گویم و با هر یک از همکاران عزیزم از سراسر کشور دست دادن گرم می کنم. امیدوارم با یاری شما عزیزان و در سایه توجهات حضرت مهدی (عج) و تحت هدایت مقام معظم رهبری ، انشاءالله بتوانیم بیش از پیش به مردم عزیز کشورمان خدمت کنیم. به به “

انتهای پیام