عمومی

۱۰ سالگی یک پروژه/ بیمارستان پر ماجرا «مرخص» می‌شود؟ – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری آنلاین – گروه استان ها: پروژه بیمارستان نیایش خرم آباد در 14 بلوک مختلف در مجموعه پردیس دانشگاه کمالوند به مساحت 107 هزار متر مربع، 58 هزار و 800 متر مربع با 38 درصد پیشرفت فیزیکی در دستور کار قرار گرفته است.

ساخت این پروژه بیمارستانی که از سال 90 به عنوان جایگزینی برای بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد آغاز شده بود، متوقف شد و 10 سال بعد زنگ تفريحاکنون با 40 میلیارد تومان وام اولیه عملیات اجرایی پروژه از سر گرفته شده است.

امید است وعده های مسئولان در دولت سیزدهم محقق شود و با تخصیص اعتبارات بیشتر شاهد افتتاح و راه اندازی این پروژه مهم بیمارستانی در مرکز لرستان باشیم تا مردم استان از این مهم بهره ببرند. از فرصت های آنها از خدمات بهداشتی بیشتری بهره مند شوید

نگهبانان برای تکمیل پروژه سخت کار می کنند

احمدرضا دالوند معاون عمرانی استاندار لرستان در رابطه با پروژه بیمارستان گفت: برای ادامه ساخت این پروژه 40 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه کمیته بین المللی صلیب سرخ همواره در پروژه های عمرانی حضور داشته است، گفت: قرارگاه خاتم را پیمانکار نمی دانیم و انتظار داریم این پروژه هر چه زودتر به اتمام برسد که یکی از نیازها و اولویت های استان است. چون ما در پایگاه هستیم. «ما شبیه دوستان هستیم

پروژه / بیمارستانی پرماجرا که در سن 10 سالگی

معاون عمرانی استاندار لرستان گفت: متولیان باید بیشتر و سریعتر کار کنند چرا که نیت مهم است و اگر نیت ها مشخص باشد قطعا کارها به خوبی پیش می رود.

دالوند افزود: فردا 10 میلیارد تومان از سوی دانشگاه به اردو واریز می شود.

وی گفت: باید تا پایان سال برای این پروژه وام تخصیص داده شود و این نکته مهمی است که این پروژه زودتر به اتمام برسد.

مشکل کمبود نقدینگی پروژه

رفیعی مدیر پروژه بیمارستان دعای خرم آباد گفت: یکی از مشکلات ساخت این پروژه کمبود نقدینگی بود.

وی گفت: اگر نقدینگی وجود داشته باشد، پروژه از این وضعیت خارج می شود.

مدیر پروژه بیمارستان نیایش خرم آباد: نصب و آماده سازی فیکسچر برای هفته آینده برنامه ریزی شده است. هی الزامات پروژه باید برآورده شود.

پروژه / بیمارستانی پرماجرا که در سن 10 سالگی

تکمیل بیمارستان خواسته مردم است

علی فرهادی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز در خصوص پروژه بیمارستان اظهار داشت: این پروژه مطالبه مردم و نمایندگان استان لرستان است.

وی گفت: به برکت این دولت کارهای خوبی در حال انجام است و ما در این پروژه پویایی کار را می خواهیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: انتظار داریم با حمایت از قرارگاه حاتم که همواره در پروژه های بهداشتی نقش داشته است، کمیته حقوق بشر به دانشگاه کمک کند. پیشرفت فیزیکی سریع تری داشته باشید. ”به نتیجه برسید.

برای ساخت این بیمارستان نیمه تمام ۲۷۲ میلیارد تومان وام اعلام شده است پیش از این مهرداد ویسکرمی نماینده مردم خرم آباد چگنی وی در سخنانی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به روند اخیر تخصیص اعتبار و ساخت بیمارستان نیایش خرم آباد گفت: در این راستا برای ساخت این مرکز خط هافبک 272 میلیارد تومان وام اعلام شده است. از بیمارستان فارغ التحصیل شد

وی با بیان اینکه در پی جفای من و مدیران دانشگاه علوم پزشکی این همه تسهیلات به بانک استان گزارش شده است، افزود: امیدواریم شاهد بهره برداری از این پروژه بیمارستانی در استان باشیم. تخصیص بسیاری از اشیاء “.

پروژه / بیمارستانی پرماجرا که در سن 10 سالگی

پیشرفت 38 درصدی پروژه

پیش از این بهرام دلفان رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز سخنرانی کرد گفتن وی با اشاره به تصویب ماده 56 و احداث بیمارستان نیایش خرم آباد به اصحاب رسانه گفت: خوشبختانه وام ماده 56 بیمارستان نیایش خرم آباد تکمیل و آماده بازپرداخت است. “

وی افزود: پروژه بیمارستان نیایش با دریافت این وام که با ضمانت دولت خواهد بود از منابع مالی پایدار برخوردار می شود که باعث تسریع در ساخت آن می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به پیشرفت 38 درصدی پروژه بیمارستان، ابراز امیدواری کرد: ساخت این پروژه در روزهای آینده با سرعت بالایی ادامه یابد.

دلفان گفت: از 30 دانشگاه متقاضی ماده 56 تنها دانشگاه علوم پزشکی لرستان تایید شده است و وام ماده 56 از محل منابع مالی ثابت بازپرداخت می شود.