بین الملل

گردان‌های القسام: دیوار بتنی نمی‌تواند برای رژیم اشغالگر امنیت بیاورد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین ایران تودی، ایمن نوفل یکی از فرماندهان گردان های عزالدین قسام (شاخه نظامی حماس) امروز (چهارشنبه) در رزمایش الرکن الشادید 2 گفت. آنها اقدامات رژیم صهیونیستی برای دیوار کشی و ایجاد موانع در اطراف غزه را ندارند.

به گزارش پایگاه خبری شهاب نیوز، وی باید بداند که اقدامات رژیم اشغالگر مانند دیوار کشی در جنگ های گذشته بی فایده است و گفت: نیرویی که در غزه جمع شده تنها برای دفاع از منطقه نیست، بلکه برای حفاظت از همه مناطق است. فلسطین.

وزارت دفاع اسرائیل در 8 دسامبر اعلام کرد که ساخت دیوار امنیتی بتنی به طول 65 کیلومتر در اطراف نوار غزه به پایان رسیده است. این دیوار بتنی که تا دریا کشیده شده، شش متر ارتفاع دارد و مجهز به دوربین های مختلف، رادار، اتاق کنترل و فرمان است.

ایمن نوفل افزود: حرف آخر در تبادل اسرا مقاومت است و تا زمانی که همه اسرای ما آزاد نشوند برای آزادی اسرای اسرائیل تلاش نمی کنیم. به گفته وی آزادی اسرا از اولویت های مقاومت و اتاق عملیات مشترک مقاومت غزه است.

فرمانده گردان های عزالدین قسام درباره رزمایش الرکن الشادید 2 نیز بیان کرد: این نمایش نشان دهنده وحدت، هماهنگی و توان رزمی گروه های مقاومت است.

رزمایش مشترک گروه های مقاومت فلسطین در غزه از 26 ژانویه آغاز شده و تا امروز ادامه دارد.

انتهای پیام/



برای صفحه اول پیشنهاد دهید