ورزشی

کی‌روش شوالیه نیست که معجزه کند/ پرسپولیس می‌تواند به صدرنشینی خود ادامه بدهد

هادی مهدوی کیا در گفتگو با ایران تودی

کی روش معجزه گر نیست/پرسپولیس می تواند به رهبری ادامه دهد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس عملکرد این تیم در لیگ برتر را قابل قبول خواند.

هادی مهدوی کیا در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایران تودی گفت: این کلاس ها در سطح خوبی برگزار می شود و با تدریس استاد ماهری مانند مهساس این کلاس ها در سطح بسیار بالایی برگزار می شود. با وجود برنامه فشرده، امکانات خوبی داریم و توانسته ایم از تجربیات او هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی بهره ببریم.

این پیشکسوت فوتبال به تفاوت های دنیای فوتبال و مربیگری اشاره کرد: این دو موضوع دو چیز متفاوت هستند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. با وجود سختی ها و مشکلاتی که در عرصه مربیگری وجود دارد، باید بگویم که مربیگری برای من شیرینی خاصی دارد و با عشق و علاقه خاصی به مربیگری ادامه می دهم. در این زمینه تلاشم این است که قدم به قدم پیشرفت کنم و بهترین شرایط را در باشگاه خود (کیا) داشته باشم.

مهدوی کیا درباره حضور مجدد مربیان خارجی در دوران مربیگری در لیگ به خبرنگار بارنا گفت: حضور مربیان خارجی در لیگ ایران می تواند رقابت مربیان در سطح لیگ را افزایش دهد. در تمام دنیا درهای ورود مربیان خارجی به کشور باز است و در ایران هم باید این روال باشد. حضور مربیان خارجی آنقدر برای فوتبال ما مزیت دارد که فضای رقابتی خوبی در رقابت مستقیم بین مربیان داخلی و خارجی ایجاد می شود.

هافبک پیشین درباره وضعیت تیم ملی در مسابقات جهانی و امیدواری ایران برای صعود به مرحله بعدی مسابقات جهانی تصریح کرد.: کارلوس کی روش در بازگشت با همان سبک و سیاق مورد انتظار تیم ملی را هدایت می کند که در اردوی تیم ملی و بازی های تدارکاتی نهایی مشهود بود. در این بین نباید از تیم ملی در جام جهانی انتظار داشت. چه کسی شوالیه ای نیست که حاضر به انجام معجزه در این مدت باشد. تیم ملی برای موفقیت در بازی های جام جهانی به عوامل زیادی نیاز دارد که یکی از مهم ترین آنها تجربه بازیکنان است اما این تنها عاملی نیست که تیم ملی به آن نیاز دارد.

536

فوتبالیست سال های اخیر پرسپولیس درباره وضعیت لیگ برتر و تیم گل محمدی در این فصل گفت: به نظر من لیگ برتر نسبت به دوره های قبل پیشرفت خوبی داشته است. نگاهی اجمالی به تیم ها نشان می دهد که مربیان باکیفیتی و بازیکنان خوبی وجود دارد که باعث افزایش کمی و کیفی لیگ شده و در این فصل لیگ پویاتری را شاهد بوده ایم. در مورد پرسپولیس هم باید بگویم که اگرچه این تیم در دو هفته اول بدون نیمکت نشینی گل محمد عملکرد خوبی نداشت، اما رفته رفته وضعیت تیم بهتر شده و فصل را تماشا می کنند. رتبه اول و این روند خوب ممکن است تا پایان ادامه داشته باشد.

خبرنگار: علی شفیعی جم

انتهای پیام





آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه 2 رای دادن به و 0 به آن رای مخالف دهید