ورزشی

کودتای باشگاه‌های انگلیسی علیه فیفا

یازده بازیکن در لیگ برتر وجود دارد که اجازه بازی در اردوی تیم ملی برای بازی در کشورهای فهرست قرمز کرونا انگلیس را ندارند و بنابراین در خطر محرومیت از سوی فیفا هستند.

لیورپول ، منچسترسیتی و چلسی از جمله باشگاه هایی هستند که بیشترین آسیب را متحمل می شوند زیرا کشورهای آمریکای جنوبی به دنبال انتقام هستند و سعی می کنند از باشگاه استفاده نکنند. به همین دلیل ، فیفا برای استفاده از این بازیکنان 5 روز محدودیت تعیین کرده است که شامل آلیسون ، فابینیو و روبرتو فیرمینو از لیورپول ، رافینیا از لیدز یونایتد ، ادرسون و گابریل جس از منچسترسیتی ، تیاگو سیلوا و فرد از چلسی می شود. منچستر یونایتد. سه بازیکن دیگر رائول خیمنز از مکزیک ، میگوئل آلمیرون پاراگوئه از نیوکاسل و فرانسیسکو سیرالتا از واتفورد شیلی هستند. با این حال ، فدراسیون فوتبال مکزیک روز جمعه شکایت خود را پس گرفت ، زیرا خیمنز در بازی با واتفورد مشکلی نخواهد داشت.

برخی از بازیکنان این هفته نمی توانند در مسابقات لیگ برتر بازی کنند ، اما همچنین شانس بازی در مرحله اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان را از دست خواهند داد. با این حال ، روزنامه سان گزارش می دهد که باشگاه های انگلیسی توافق کرده اند در صورت استفاده از این بازیکنان محروم هیچ گونه شکایتی را ثبت نکنند ، زیرا بحث انضباط وجود ندارد.

پیش از این ، جیانی اینفانتینو ، رئیس فیفا با ارسال نامه ای به بوریس جانسون ، نخست وزیر بریتانیا ، درخواست استثنا برای بازیکنان تیم ملی که مجبور به سفر به کشورهایی بودند که در لیست قرمز این کشور بودند کرد ، اما این درخواست پذیرفته نشد.

ضربه باشگاه های انگلیسی به فیفا

254 251