حوادث

کمک یک میلیون فرانکی صلیب سرخ به هلال احمر در سال۹۹

کمیته صلیب سرخ بین المللی (ICRC) در ایران در سال 1999 اعلام کرد که یک میلیون فرانک سوئیس برای حمایت از فعالیتهای جمعیت هلال احمر ایران در مبارزه با اپیدمی کرونا اهدا کرده است.

به گزارش ایران تودی ، در حالی که کمیته صلیب سرخ بین المللی (ICRC) در ایران گزارشی از فعالیتهای خود در سال 1999 ارائه کرد ، امسال وزارت امور خارجه ، جمعیت هلال احمر ، مرکز اقدام مین ، نیروهای مسلح و … این موارد شامل آگاهی حضوری از خطرات مین گذاری و مهمات برای بیش از 5000 نفر از ساکنان استان های غربی کشور ، توزیع اقلام بهداشتی ، از جمله ماسک و ضد عفونی کننده و بروشورهای آموزشی بود. بیماری همه گیر.

اقدام دیگری که در سال 1399 انجام شد آموزش حضوری بیش از 210،000 پناهجوی افغان بود که از تهدیدهای مین در مرز ایران و شمال شرقی افغانستان به خانه بازمی گشتند.

سال گذشته صلیب سرخ 123 هزار و 500 بسته بهداشتی از جمله ماسک و ضد عفونی کننده و همچنین بروشورهای آموزشی جهت جلوگیری از خطرات مین ، بیماری عروق کرونا ویروس قلب و از دست دادن اعضای خانواده در مهاجرت توزیع کرد.

کمیته صلیب سرخ بین المللی در ایران در بازگشت بقایای 192 سرباز ایرانی مرتبط با جنگ ایران و عراق شرکت کرد. همچنین ارتباطات بین 107 خانواده ای که عزیزان خود را در مسیرهای مهاجرت در اروپا و دیگر قاره ها از دست داده اند دوباره برقرار شده است.

کمیته صلیب سرخ بین المللی (ICRC) یک میلیون فرانک سوئیس برای حمایت از تلاشهای جمعیت هلال احمر ایران برای مبارزه با اپیدمی کرونا اهدا کرده است. این پول صرف تجهیزات حفاظت شخصی ، مواد ضد عفونی کننده ، غذا و 400 دستگاه تولید کننده اکسیژن خانگی شد.

به مهاجران حساس افغان در منطقه گلشهر در حومه مشهد 20 هزار مشاوره و تغذیه پزشکی رایگان شامل 50 هزار تجهیزات محافظت شخصی اختصاص داده شده است. دوره های آموزش رایگان بهداشت به 46،690 نفر از این مهاجران ارائه شده است. زنان و تغذیه.

کمیته صلیب سرخ بین المللی (ICRC) در ایران خدمات توانبخشی جسمی را برای بیش از 4745 ساکن آسیب پذیر ایرانشهر ، زاهدان ، زابل و چابهار و همچنین بسته های بهداشتی و تجهیزات حفاظت شخصی ، 67 امداد و وسایل بشردوستانه به ارزش حدود 70 خریداری کرده است. وی به پاکستان ، ارمنستان و آذربایجان نقل مکان کرد.

انتهای پیام