عمومی

کمربندی دورود در آستانه ۹ سالگی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری آنلاین – گروه استان ها: پروژه کمربند سلام این پروژه که از سال 93 آغاز شده و قرار است تا سه سال دیگر تکمیل شود، پس از گذشت حدود 9 سال همچنان ناتمام مانده است.

پروژه راهسازی 9 ساله

کمربند شهر را کامل کنید سلام به عنوان یکی از خواسته های اصلی جمعیت شهری سلام این یک طرح ملی است که با مشارکت شرکت توسعه راه های وزارت راه و شهرسازی اجرا می شود.

این طرح در سفر رئیس جمهور و دولت به لرستان مورد توجه قرار گرفت که طی آن رئیس جمهور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را موظف به رصد مسائل و مشکلات این شهرستان کرد. سلام حجت الله عبدالملکی یکی از برنامه های خود را برای بازدید از این پروژه در محدوده جاده ای شهرستان انجام داد.

خط لوله دورود در آستانه 9 سالگی

در گزارشی از سفر وزیر کار به شورای اداری لرستان به ریاست رئیس جمهور سلام در بین مصوبات و پروژه های مسافرتی به عنوان یکی از پروژه های نیمه تمام شهرستان ذکر شده است.

با توجه به اجرا نشدن و تکمیل این پروژه 9 ساله، دو پیمانکار از مجموعه خود برکنار شده اند و باید دید در حال حاضر افتتاحیه انجام می شود، چرا که سفر رئیس جمهور بین پروژه ها و مصوبات است. همچنان جزو وعده های مسئولان است.

کلمه افتتاح خط پروژه شش ماهه!

نماینده مردم حسین گودرزی سلام و ازنا آخرین نظرات پروژه کمربندی در مجلس شورای اسلامی سلام با آنلاین مشخص شده: مردم شهر سلام نگرانی هایی در مورد تاخیر طولانی مدت این پروژه وجود دارد که باید برطرف شود.

وزیر کار از پروژه های شهرستان دورود بازدید کرد

وی با اشاره به تداوم تامین اعتبار برای این پروژه گفت: از محل اعتبارات دولتی وام هایی برای این پروژه در نظر گرفته شد.

نماینده مردم سلام و ازنا وی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور برای این پروژه وام اختصاص یافت، خاطرنشان کرد: اعتبار پروژه خط لوله نیز از منابع بانکی تامین می شود. سلام اعتبار داده می شود.

گودرزی در ادامه از برکناری دو پیمانکار قبلی این پروژه خبر داد اند و یک پیمانکار جدید در حال کار بر روی پروژه است.

خط لوله دورود در آستانه 9 سالگی

وی با اشاره به اینکه پیمانکار جدید کارگاه را تجهیز کرده است، ادامه داد: این پیمانکار قول داده است که این پروژه را به صورت موازی و در قسمت های مختلف انجام دهد.

نماینده مردم سلام و ازنا وی به مجلس شورای اسلامی گفت: پیمانکار قول داده است تا شش ماه آینده این خط لوله به بهره برداری برسد.

بر اساس اطلاعات کمربندی شهرستان سلام جزوه دارندگان فلش – سلام از شهر می خواند سلام در قلمرو استان اصفهان یعنی شهر داران آغاز شده و ادامه دارد.