حوادث

کشف ۴۰۰۰ قرص شیشه‌ای در جنوب تهران

فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف 70 هزار لیتر سوخت قاچاق، 4 هزار قرص و 13 کیلوگرم مواد اولیه در این انبار متروکه خبر داد.

به گزارش ایران تودی، سرهنگ دوستعلی جلیلیان وی به تشریح دو مورد رسیدگی به پرونده در چند روز اخیر توسط ماموران پلیس آگاهی و کشف 70 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خارج از منزل در یک انبار متروکه واقع در محدوده کهریزک پرداخت. بر این اساس موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: طبق بررسی های اولیه مشخص شد محل اعلام شده انبار متروکه ای است که توسط فردی تصرف شده و گازوئیل قاچاق با تانکرهای نفتی به این محل منتقل شده که در تانکرهای نفتی نگهداری می شود و سپس گازوئیل قاچاق می شود. توزیع خارج از شبکه. کند

جلیلیان گفت: ماموران پس از انجام تحقیقات اولیه با هماهنگی مقام قضایی به همراه نماینده پالایشگاه نفت ری از این انبار بازدید کردند و گفت: ماموران در این بازدید 30 تانکر با 70 هزار لیتر گازوئیل کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری خاطرنشان کرد: با تصمیم قضایی انبار مذکور، پلمب و فردی که اقدام به تهیه و نگهداری گازوئیل قاچاق می کرد دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند. سوخت گازوئیل کشف شده به ارزش 10 میلیارد ریال در اختیار نماینده پالایشگاه نفت نفتی قرار گرفت.

4000 قرص لاغری با شیشه کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه از دستگیری دو برادر که در بطری های حاوی مواد روانگردان اقدام به فروش قرص های لاغری می کردند، خبر داد و گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی پس از انجام تحقیقات و مراقبت های اطلاعاتی، این دو برادر را دستگیر کردند. آنها گفتند که قرص های لاغری غیرقانونی حاوی مواد روانگردان شیشه را تولید و توزیع کرده اند.

وی ادامه داد: در این رابطه اقدامات لازم انجام و یک گروه ضربت پلیس به مخفیگاه متهم اعزام شد. ماموران کلانتری در یک عملیات هماهنگ هر دو برادر را دستگیر کردند و در بازرسی از آن تعداد 4000 عدد قرص بسته بندی شده آماده فروش و بطری های 13 کیلوگرمی مواد اولیه آغشته به مواد روانگردان کشف شد.

جلیلیان افزود: هر دو متهم به جرم خود اعتراف کردند و پس از تکمیل تحقیقات پلیسی تحویل مرجع قضایی شدند.

به گفته وی، داروهای دارویی خود را تنها از داروخانه های معتبر و دارای مجوز خریداری کنید و از شهروندان می خواهیم با مشاهده توزیع دارو در فضای واقعی یا مجازی مراتب را با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام