حوادث

کشف ۲۷۰ کیلوگرم تریاک و حشیش در تهران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف بیش از 270 کیلوگرم تریاک و حشیش در پایتخت خبر داد.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در مصاحبه با ایران تودیوی در همین رابطه گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در سه عملیات جداگانه بیش از 270 کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط کردند. در پرونده اول ، ماموران از فعالیت های یکی از سوداگران مرگ در ملا عام مطلع شده و در راس تحقیقات قرار گرفتند ، در جریان آن مشخص شد که یک نفر تریاک را در یکی از استانهای جنوبی کشور خریداری کرده است. این شرکت قصد دارد در پایتخت جابجا شود و بفروشد.

“در این راستا ، این قاچاقچی باتجربه تحت کنترل مأموران بود و به محض ورود به تهران دیشب خودرو وی در تقاطع بزرگراه آزادگان و شهید کاظمی متوقف شد. مواد مخدر کشف و ضبط شد.

حسنوند گفت: در عملیاتی دیگر ، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران 83 کیلوگرم تریاک را از دو فروشنده معروف مواد مخدر کشف و ضبط کردند که آنها نیز از جنوب مواد مخدر گرفته و به تهران منتقل کردند. با این حال ، آنها قبل از فروش مواد یا توزیع در خانه هایشان دستگیر شدند.

وزیر با بیان اینکه مواد مخدر نیز به کلانتری منتقل شده است ، افزود: دو نفر با سوابق متعدد قاچاق مواد مخدر دستگیر شده اند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از عملیات سوم در رابطه با کشف 57 کیلوگرم حشیش از یک زوج خبر داد و توضیح داد: به آنها اطلاع داده شد و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

حسنوند گفت: این افراد در طی این عملیات مقداری داروی مخفی در خانه های خود نگهداری می كردند و می خواستند آن را به مقدار كم بفروشند و در بازرسی از محل دستگیری آنها 57 كیلوگرم حشیش کشف و ضبط شد.

به گفته وی ، در مجموع پنج نفر در سه عملیات دستگیر شدند ، پرونده های جداگانه ای علیه آنها تشکیل و به دادستانی تحویل داده شد. تحقیقات درباره مظنونان دیگر در رابطه با دستگیری ها در جریان است.

انتهای پیام