حوادث

کشف ۲۰۰ فقره سرقت لوازم خودرو در تهران

رئیس ایستگاه پلیس آگاهی تهران 5 گفت: سارقان خودرو دستگیر شده و 200 فقره سرقت کشف شده است.

به گزارش ایران تودی ، عملیات سرهنگ خیرالله دولتخواه وی اظهار داشت: در خردادماه سال جاری سرقت چرخ اتومبیل یک شهروند به اداره پلیس پنجم روشنگری ارجاع شد.

رئیس پایگاه 5 پلیس آگاهی تهران اضافه کرد: پس از دریافت سند کار ، گروهی از مأموران اداره مبارزه با سرقت وارد خودروی پایگاه 5 شدند و پس از تحقیقات میدانی دریافتند که سارقان مرد و زن با خودروی پراید بودند. در دسترس.

دولت‌خواه در جریان تحقیقات پلیس اظهار داشت كه وی صاحب یك خودروی 36 ساله نسرین پراید بوده و به دستور دادگاه دستگیر شده است. “مریم” یکی از سارقان حرفه ای ماشین است و در عین حال از قابلیت رانندگی ویژه ای برخوردار است.

وی افزود: متهم پس از تعیین مخفیگاه و هماهنگی دادگاه ، مخفی شد و پس از انتقال اطلاعات به پلیس ، وی با همکاری شخصی به نام “حمید” به 200 فقره سرقت اعتراف کرد.

وی با اشاره به اینکه با بررسی یادداشت های حمید مشخص شد که وی جنایتکار بوده و قبلاً نیز با همین نام به زندان فرستاده شده است ، گفت: وی دستگیر شده است.

دولت‌خواه افزود: مأموران هنگام جستجوی مخفیگاه حمید ، یک دستگاه موتور سیکلت آپاچی را که به سرقت رفته بود پیدا کردند و متهمان به همراه دارایی پیدا شده به ایستگاه پلیس پنجم تحویل داده شدند.

وی افزود: در حین بازجویی پلیس ، حمید گفت که به دلیل اعتیاد سنگین و مواد مخدر و تأمین معیشت من ، مریم و من تصمیم گرفتیم وسایل و وسایل موجود را در داخل خودرو سرقت کنیم و مریم نیز خوب رانندگی کرد ، نقش راننده را در سرقت ها بازی کردم و من لیوان را شکستم و اشیای قیمتی خود را به سرقت بردم ، گاهی اوقات در حال سقوط و خم شدن از روی اتومبیلها بودم. اگر کسی ما را دید ، با فرمان خوب مریم به سرعت بلند می شد. داشتیم دور می شدیم

به گزارش وب سایت خبری پلیس ، رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان گفت: این پرونده با متهمین که به طور علنی اعتراف به این جنایات داشتند به دادگاه ها ارسال شد و متهمان با محکومیت به زندان فرستاده شدند.

انتهای پیام