حوادث

چالوس یک‌طرفه می‌شود/ ترافیک نیمه‌سنگین در ۳ محور و بارش باران در ۱۲ استان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور از یکطرفه شدن جاده چالوس از عصر امروز خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت وگو با خبرنگار ایران تودی. وی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور گفت: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از مراکز کنترل ترافیک سازمان حمل و نقل جاده ای کشور، ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور چالوس مایانک، انارک. و سیابیشه نیمه سنگین است. وضعیت مشابهی در جهت شمال به جنوب محور هراز در منطقه بایجان و آب اسک مشاهده می شود.

وی با اشاره به یک طرفه بودن محور چالوس گفت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده حرکت از ساعت 14 از سمت جنوب به شمال محور چالوس از میدان امیر کبیر مرزنبه ممنوع است، یکطرفه می شود. راهی از شمال به جنوب . وضعیت تردد در محور هراز نیز خوب است و قصد یک طرفه شدن آن را نداریم.

شیرانی ادامه داد: ترافیک در محور قزوین – کرج در محدوده گلشهر و حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس نیمه شلوغ گزارش شده است.

وی درباره آخرین وضعیت جوی راه های کشور گفت: در برخی مناطق استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، گوم، مرکزی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، فارس، کهگیلویه و بویراحمد و لرستان بارندگی مشاهده شد. لذا از رانندگان تقاضا داریم با سرعت مطمئنه رانندگی کنند، از سرعت غیرمجاز و سبقت غیرمجاز خودداری کنند.

شیرانی درباره محورهای مسدود شده نیز گفت: محور ریگان – ایرانشهر و همچنین محورهای لاسم – ارجمند و زرآباد – چاهان بسته است و در صورت بسته شدن این محورها، حمل و نقل از مسیرهای جایگزین انجام می شود.

بیشتر بخوانید: نکات مهمی که رانندگان در فصل زمستان باید رعایت کنند

رئیس مرکز اطلاعات و مدیریت حمل‌ونقل شهرستان فرج با اعلام شماره ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و جاده‌ها و همچنین راه‌های بسته و محدود با این شماره تماس بگیرند. مناسب ترین زمان و مسیر را برای سفر خود انتخاب کنید.

انتهای پیام