فرهنگ و هنر

پیام رئیس صداوسیما به رادیویی ها

رئیس سازمان صدا و سیما با صدور پیامی هشتاد و دومین سالگرد تأسیس رادیو در کشور را تبریک گفت.

به گزارش ایران تودی و به نقل از روابط عمومی صدا و سیما ، متن پیام عبدالعلی علی عسکری به مناسبت سالگرد تاسیس رادیو به شرح زیر است:

“نام خدا

همكاران ارجمند و فرهنگي مدافع صداي رسانه ملي

4 مه لحظه ای است که موسیقی رادیویی در ایران پخش می شود. راز ماندگاری سادگی ، سرعت انتقال و ارسال پیام و رسانه های داغ و معنی دار است که باید در تخیل جستجو شود.

امروزه ، فن آوری های جدید رسانه ای فرصت های بیشتری برای محیط صدا ایجاد می کنند. نه تنها از اهمیت رادیو کاسته است ، بلکه رسانه ها را با ابتکارات و ابتکارات جدیدی روبرو کرده است. امروزه در عرصه رقابت با رسانه های مختلف ، رادیو با استفاده از ابزاری مانند چشیدن و ایجاد رادیوهای فصلی و تخصصی ، توانایی خود را برای سازگاری با مخاطبان افزایش داده و با افتخار پیروز شده و در آزمون رقابت پیچیده با سایر رسانه ها. .

81 سال است که از زمان آغاز فعالیت این رسانه پویا در کشور ما ، سازمان صدا و سیما در راه گسترش دین با استفاده از توانایی های بی بدیل و روحیه وفادارانه و جهادی هنرمندان کانال های مختلف رادیویی رو به رشد است. بیش از هر زمان دیگر ، با توجه به سلیقه ، فرهنگ و رنگین کمان گروه های قومی مختلف متفاوت است. بدون شک دستیابی به این اهداف والا بدون تلاش خستگی ناپذیر و بیان هنری و مسئولان فرهیختگان رادیو امکان پذیر نبود.

بیش از یک سال است که شور و شوق خانواده بزرگ و رسانه ملی در مقابل کرونا و در یک مکان برای مردم بوده است ، هم افکار عمومی را آگاه می کند و هم آنها را آرام می کند و همکاران عزیز من در رادیو خواهند بود و خواهند بود پیشگامان این زمینه ، من از تلاش های بی وقفه آنها قدردانی می کنم.

“در روزهای پر برکت ماه مهمانی الله ، رحمت ، سربلندی و سعادت روز افزون خداوند را مدیون همه بندگان و کارگرانم با صدای جمهوری اسلامی ایران هستم.”

انتهای پیام