استان ها

پیام تسلیت اعضای شورای اسلامی شهرکرد

به گزارش خبرگزاری ایران تودی از استان چهارمحال و بختیاری، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرکرد در پیامی حادثه تروریستی شیراز که در آن تعداد زیادی از زائران و هموطنان بی دفاع شهید و مجروح شدند، تسلیت گفتند. حرم حضرت شاهچراغ (علیه السلام).

متن تسلیت به این شرح است:

به نام خدا

و كساني كه در راه خدا كشته مي شوند مرده محسوب نمي شوند، بلكه زنده نزد پروردگارشان هستند.

حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ سلام الله علیها با هدف به شهادت رساندن مردم بی دفاع ایران اسلامی بار دیگر چهره کریه دشمنان نظام و نظام جمهوری اسلامی را آشکار کرد.

دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی و عوامل مزدور آنها همواره در صدد برهم زدن وحدت امت اسلامی با این گونه اقدامات تروریستی هستند که باید بدانند با هوشیاری دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی کشور، اقدامات کور و غیرانسانی آنان موجب خواهد شد. هرگز محقق نخواهد شد و برای تحقق آن، مسلمانان و اسلام، پیوند و همبستگی ملت ایران قوی تر از همیشه خواهد بود.

مزدوران و تجزیه طلبان بدانند که سرزمین ایران اسلامی مهد مردان و شیرمردان غیور و غیور است که در طول تاریخ رشادت ها و ایثارگری های خود هرگز دین و قداست و ملیت خود را تهدید نکرده اند. و در این راه مقدس شهادت لطف و رستگاری ابدی خداوند است.

حمله ناجوانمردانه تروریست ها به حرم مطهر حضرت شاهچراغ سلام الله علیها که منجر به شهادت و مجروح شدن تعداد زیادی از زائران و هموطنان عزیزمان در شیراز شد، مایه تاثر و تاثر همگان شد.

اینجانب به نمایندگی از اعضای محترم شورای اسلامی شهرکرد این حادثه تروریستی را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، دولت و ملت شریف ایران بویژه خانواده شهدای این جنایت تروریستی و انقلابی تسلیت عرض می نمایم. و مردم بصیر شیراز امیدوارم صلح و اتحاد را با دشمنان بگذارد تا انقلاب و ملت شریف و نجیب ایران اسلامی ثابت کند که نمی تواند به نظام مقدس جمهوری اسلامی لطمه ای وارد کند، استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل و مزدوران آنها می دانند که ما با رهبری حکیمانه معظم له تا آخرین قطره خون خود مدافع ارزش ها و دستاوردهای گرانبهای انقلاب اسلامی هستیم. ما رهبر هستیم و هرگز عقب نخواهیم نشست.

مصطفی حیدری
وی رئیس شورای اسلامی مرکز استان است
چهارمحال و بختیاری

48