استان ها

پوشش مکانی ۱۰۰ درصدی نرخ حمل کالا در لرستان

ایران تودی / لرستان رئیس اداره حمل و نقل جاده ای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: این استان یکی از پرطرفدارترین استان های کشور است که 100٪ نرخ حمل بار و بیش از 20 میلیون تعرفه در لایحه حمل و نقل ثبت کرده است. سیستم مدیریت و کنترل.

رضا عبدی با تبریک دهه نژادی و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در 5 فوریه گفت: “در حالی که در سال 1996 فقط 48000 رکورد از سرعت حمل و نقل استان در سیستم کنترل و کنترل برگه ثبت شده است و محل بارنامه 34٪ بود. برنامه هایی که طی سه سال گذشته برنامه ریزی شده اند موفق شده اند نرخ بهره رکورد را به 20 میلیون و پوشش ارضی بارنامه را به 100٪ برسانند و این استان را به یکی از محبوب ترین استانها در این کشور تبدیل کنند. کشور.

وی با اشاره به اینکه برنامه های اداره حمل و نقل بار در سال 1999 معطوف به چهار هدف اصلی بود ، افزود: در زمینه حمل و نقل 15 برنامه اولویت دار شناسایی شد که در نتیجه آن به این موفقیت ها دست یافتیم.

رئیس واحد حمل و نقل باری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان صدور و نظارت بر مجوزها و اسناد حمل و ضبط 18500 راننده ، نظارت بر صدور مجوز سایت و شرکت ها و م institutionsسسات حمل و نقل ، بازدید از سایت شناسایی ناوگان سوخت ، کمیسیون های متخلف شرکت ها و رانندگان و افتتاح و بهره برداری از شرکت های حمل و نقل خرم آباد و ازنا از جمله برنامه های سازمان حمل و نقل کالا برای دستیابی به این اهداف در دو ماه آخر سال 1999 است.

عبدی از ایجاد بانک اطلاعاتی شرکت های حمل بار خبر داد و اظهار داشت: رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل و بانک اطلاعات شرکت های حمل و نقل استان ابتدا بر اساس ضوابط موجود در آن زمان ایجاد شد. در نتیجه ایجاد 71 شرکت. مشکلی برای صاحبان پارک املاک و نوآوری پیدا نشد ، به 17 شرکت مهلت داده شد تا کمبودها را به دلیل شرایط غیرفعال تا پایان سال جبران کنند و 3 شرکت تعطیل و مجوزهای آنها به دلیل کمبود ضوابط لغو شد و 2 سال بی تحرکی

وی با بیان اینکه لرستان یکی از استان های پیشرو در اجرای کیلومتر بر اساس و همزمان سازی نرخ حمل بار است ، خاطرنشان کرد: از ابتدای اجرای این پروژه ، ما جزو معدود استان های موفق برای اجرای فرم کیلوگرم کیلوگرم و متعادل و اجرا شده بودیم. نسبت ها و جلسات هماهنگی همدلی منطقه ای با استان های همسایه هماهنگ شده و نسبت این استان ها نیز اجرا و استاندارد شده است.

رئیس اداره حمل و نقل جاده ای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان از افزایش 12 درصدی تردد بار در استان خبر داد و افزود: 4 میلیون و 393 هزار و 198 تن تن کالا در قالب 353999 برگه حمل کالا در ده ماهه اول سال 1999 در مقایسه با به مدت مشابه سال قبل ، 4،283.19 تن کالا و 332،000 صادرات به منظور صدور برگ تحویل ثبت شده است.

عبدی ادامه داد: ما 58 درصد افزایش در جمع آوری عوارض از 4 درصد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای داریم ، بنابراین این رقم از 130 میلیارد و 644 میلیون و 546 هزار و 218 ریال به 207 میلیارد و 59 میلیون و 733 هزار و 571 ریال رسیده است و ما قصد داریم تعداد را تا پایان سال بیشتر کنید.

وی اظهار داشت: همه این موفقیت ها با هدایت ، برنامه ریزی و مدیریت هدفمند ، پشتیبانی از مدیر كل ، معاون وزیر حمل و نقل و سایر نمایندگان و حمایت از روسای ستاد و ادارات شهرستان و تلاش های جهادی ستاد به دست آمده است. فعالان حمل و نقل بار. “

پیام تمام شد