عمومی

پنج خوراکی معجزه‌آسا برای چربی‌سوزی

برخی از غذاها به چربی سوزی کمک می کنند.

به گزارش ایران تودی، فرادید او می نویسد: «افرادی که کمی اضافه وزن دارند به دنبال راه هایی برای خلاص شدن از شر چربی های اضافی هستند. ما می خواهیم موثرترین روش را با کمترین انرژی به شما پیشنهاد کنیم.

تغذیه ناکافی و ورزش ناکافی باعث شده است که اضافه وزن به مشکل شماره یک بسیاری از ما تبدیل شود. سبک زندگی انسان روندی منفی دارد. بسیاری از ما در هنگام عکس گرفتن از خود و کامپیوترمان راحت هستیم. با این حال، برخی از غذاها به سوزاندن چربی هایی که بعدا ارائه خواهیم کرد کمک می کنند.

فلفل تند

من در مورد فلفل قرمز تند صحبت می کنم. به این فلفل ها «فلفل کاین» می گویند. فلفل قرمز تلخ حاوی کپسایسین است که چربی ها را دفع می کند. فلفل تلخ در سوزاندن کالری نیز موثر است. در صورت تمایل می توانید از پودر فلفل قرمز یا حتی سس تند با فلفل قرمز برای چربی سوزی استفاده کنید.

غلات کامل

غلات کامل در کاهش چربی بسیار موثر هستند. برنج سبوس دار دو برابر سریعتر از برنج قهوه ای می سوزد. یکی از رایج ترین اشتباهاتی که مردم مرتکب می شوند این است که به دلیل ترس از اضافه وزن یا چاقی، تمام غلات را از رژیم غذایی خود حذف می کنند.

نارگیل

شاید به ذهنتان خطور نکرده باشد، اما نارگیل سرشار از تری گلیسیرید است که به چربی سوزی کمک می کند. آیا می دانید نارگیل چگونه باعث افزایش چربی سوزی در بدن می شود؟ راستش من هم نفهمیدم! نارگیل می تواند میزان متابولیسم بدن را تا 30 درصد افزایش دهد که برای سرعت بخشیدن به چربی سوزی کافی است. شیر نارگیل می تواند جایگزین خوبی برای نوشیدنی های روزانه باشد.

آووکادو

آووکادو اگرچه روغنی است، اما میوه ای خوشمزه است که به عنوان یک غذای سالم به حساب می آید. آووکادو را همانطور که می خورید بخورید، مهم است که آنها را بخورید تا تاثیرات مثبت آن را در چربی سوزی ببینید. آووکادو همچنین می تواند به میزان قابل توجهی سرعت تبدیل چربی به انرژی در بدن را افزایش دهد.

زنجبیل

زنجبیل برای من تازگی داشت، اما همچنان یک چربی سوز است. زنجبیل می تواند دمای بدن را افزایش دهد. این بدان معناست که برای کاهش دمای بدن باید کالری بیشتری بسوزانید. البته همیشه سعی کنید از زنجبیل تازه در سوپ و سایر غذاها استفاده کنید. زنجبیل همچنین می تواند به عنوان یک افزودنی خوشمزه در وعده های غذایی روزمره استفاده شود.

تعدادی غذای دیگر وجود دارد که به چربی سوزی بدن کمک می کند. اینها شامل غذاهایی مانند عدس، کینوا، آجیل و موز است.

انتهای پیام/