حوادث

پلیس در جلوگیری از ورود کامیون‌ها به تهران جدی‌ترعمل کند

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با بیان اینکه بر اساس مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوا، ورود کامیون‌ها به تهران در شب ممنوع شد، گفت: به جز کامیون‌های حامل سوخت، مواد غذایی و مواد فاسد شدنی، مسئولیت آن بر عهده گرفته و از آنها جلوگیری شود. از ورود به شهر

به گزارش ایران تودی، سعید محمودی در حاشیه گشت‌های شبانه در استان تهران، گشت‌های ویژه محیط‌زیست از آبان ماه امسال در استان تهران آغاز شد و علاوه بر ماموریت‌های داخلی در خصوص آلودگی هوا در این گشت‌ها، وضعیت اضطراری نیز تایید شد. موضوع پایش محیط زیست و کامیون ها برای نظارت بر اجرای مصوبات کارگروه در صورت بروز آلودگی. دسترسی به تهران و حمل و نقل.

وی افزود: با رصد میدانی در برخی از ورودی های شهر شاهد تردد این گونه خودروها در سطح شهر تهران به صورت آزاد هستیم و در این زمینه هیچ مانعی وجود ندارد.

محمودی با بیان اینکه شب گذشته تنها در یک محور از بزرگراه آزادگان و در مدت یک ساعت و نیم شاهد ورود بیش از 1000 کامیون، کامیونت و خودروی سنگین به تهران بودیم، در آخرین جلسه گفت: مشکلاتی از جمله بسیار زیاد است. ورودی های شهر و کمبود نیروی انسانی و امکاناتی مانند سیستم الکترونیکی. برای کنترل کامیون ها باید این کنترل ها با مشارکت فیزیکی پلیس راهنمایی و رانندگی انجام شود کمبود نیروی انسانی امکان پذیر نیست.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره به اینکه مسئولیت ما در این امر کاملاً نظارتی است و نمی توانیم به عنوان مشروع و مبلغه مستقیماً به این موضوع عمل کنیم، خاطرنشان کرد: اما تمایل وجود دارد که در این مهم به پلیس راهنمایی و رانندگی کمک شود. در صورت لزوم

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران، محمودی در پایان با اشاره به اینکه علاوه بر معاینه فنی خودروهای سنگین توجه به این موضوع ضروری است، خاطرنشان کرد: در هنگام صبح هنگام تشکیل لایه وارونگی هوا خنک می شود و غلظت آلاینده ها افزایش می یابد. .

انتهای پیام/