حوادث

پزشکی قانونی در عین خدماتی بودن، مجموعه‌ای علمی است

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: حدود یک سوم پرونده ها در پزشکی قانونی است و ضمن اینکه یک خدمت است ، یک مجموعه علمی است و تنها سازمانی در دادگستری است که اعضای هیئت علمی در آن کار می کنند.

به گزارش ایران تودی ، با اشاره به سازمان پزشکی قانونی کشور ، عباس مسجدی امروز سه شنبه ، 22 بهمن ماه در افتتاحیه یک ساختمان آزمایشگاه در کردستان و توصیف پزشکی قانونی گفت: معاینات بالینی توسط سازمان به افراد ارائه می شود و تشکیل می دهند درصدی از کار سازمان.

مسجد کالبدشکافی را یکی از خدمات تخصصی سازمان عنوان و خاطرنشان کرد: حدود 4٪ خدمات این سازمان مربوط به بخش کالبد شکافی است و اگرچه پذیرش عمومی در پزشکی قانونی فقط کالبد شکافی و کالبد شکافی است ، اما این سرویس تنها قسمت کمی را پوشش می دهد. درصد خدمات سازمان.

وی آزمایشگاه و کمیسیون را از دیگر زمینه های فعالیت های تخصصی این سازمان عنوان کرد و افزود: در این زمینه ها نیز شاهد پیشرفت و موفقیت خوبی بوده ایم.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه پزشکی قانونی امروز در زمینه دانش در حال پیشرفت است ، تصریح کرد: در سال های اخیر کشور در زمینه های مختلف علمی از جمله علوم پزشکی که پیشرفت هایی داشته است ، گام های بلندی برداشته است. در پزشکی قانونی ، در همان جهت توسعه یافته است.

در پایان ، مسجدی ابراز امیدواری کرد که اجرای قانون اصلاحیه قضایی زمینه را برای گسترش عدالت و ارائه خدمات بهتر به مردم دادگستری فراهم کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ، دادگاه عالی استان کردستان وی با بیان اینکه امروز یکی از دستاوردهای جمهوری اسلامی و دادگستری به صورت دهانه ساختمان به مردم کردستان ارائه شده است ، خاطرنشان کرد: راه اندازی این ساختمان خدمات به مردم را آسان کرده و سرعت آن را افزایش می دهد. روند ، “او گفت.

با بیان اینکه خدمات پزشکی قانونی یک دستگاه خدماتی است ، “نوسازی تجهیزات ، امکانات و امکانات برای بهبود کیفیت گام بسیار مهمی است ، امیدوارم با افتتاح این ساختمان خدمات بهتر و بهتری را در اختیار مردم قرار دهیم.”

دادگاه عمومی استان کردستان خاطرنشان کرد: کمبود نیروی پزشکی قانونی یکی از بارزترین و عمده ترین مشکلات این سازمان است و برای رسیدگی به این مشکل حمایت و همکاری مقامات مربوطه لازم است.

در این مراسم مدیرکل پزشکی قانونی استان کردستان خانی آباد همچنین گزارشی از روند ساخت اداره کل پزشکی قانونی استان ارائه کرد.

انتهای پیام