فرهنگ و هنر

ویژه برنامه های رادیو صبا در هفته وحدت اعلام شد

رادیو صبا به مناسبت هفته وحدت از مرکز کیش پخش می کند.

به گزارش ایران تودی به نقل از روابط عمومی رادیو صبا ، به مناسبت سالروز ولادت پیامبر (ص) و هفته وحدت ، این شبکه رادیویی ویژه برنامه هایی را برای پخش از رادیو تهیه و آماده کرده است. فردا سه شنبه 18 اکتبر است. خواهد بود.

«صبح وحدت» ، «عصر حمدلی» ، «شاد باش» و «صبحاهنگ» عناوین ویژه برنامه های این شبکه است که در هفته وحدت از رادیو صبا پخش می شود.

“صبح وحدت” ویژه برنامه زنده صبحگاهی است که هر شنبه تا چهارشنبه ساعت 7 صبح با اجرای مهبد قنات پیشه و احمدرضا موسوی اجرا می شود. این برنامه با لمس موضوعات ویژه هفته وحدت ، بیان ویژگیها و فضایل اخلاقی پیامبر (ص) در محیطی شاد توسط شهروندان کیش برای مخاطبان پخش می شود.

«عصر همدلی» عنوان ویژه برنامه عصرگاهی رادیو سابات است که توسط لاله جلال آبادی نیز اجرا و تهیه کننده آزاده شاهرخ آنلاین خواهد بود.

تهیه کننده این برنامه ، در بیانیه ای مختصر در مورد “عصر همدلی” گفت: “این برنامه از سه شنبه 18 اکتبر با آغاز هفته وحدت که در 12 ربیع الاول 16 مصادف است به صورت زنده پخش می شود. : 00. “موضوعات این برنامه که مطابق با این هفته انتخاب شده است ، بخشهای مختلف با رویکرد وحدت و همدلی آماده و تنظیم شده است تا به مخاطبان ارائه شود. در این برنامه هر روز از کرمانشاه ، کردستان ، آذربایجان غربی ، سیستان و بلوچستان و … بازدید می شود. ما با یکی از استانها ارتباط استودیویی خواهیم داشت و به دنبال فضای هفته وحدت در این استان خواهیم بود.

“شاد باش” ویژه برنامه میلاد پیامبر (ص) است که از ساعت 10 تا 12 به صورت زنده پخش می شود. برنامه “شاد باشید” یک برنامه سرگرم کننده و سرگرم کننده است که هنرمندان ، ورزشکاران و افراد مشهور مهمان این برنامه خواهند بود. این برنامه که موسیقی زنده است نیز دارای بخشهای مختلف می باشد.

“شادباش” با اجرای مهبد قناعت پیشه و فریبا باقری ، با اجرای حمیدرضا نورایی و تهیه آزاده شاهرخ آنلاین از رادیو صبا اجرا می شود.

به گزارش ایران تودی ، برنامه موسیقی “صبحاهنگ” به مناسبت هفته وحدت هر روز از ساحل جنوبی به همراه آنتن شهروندان صبا و همراه با شهروندان مرد با موسیقی و آهنگهای شاد به این مناسبت می رود.

به رادیو صبا در باند FM 105.5 مگاهرتز گوش دهید.

انتهای پیام