ورزشی

وقتی سردار آزمون در والیبال زنان تیمداری می‌کند

نیلوفر حجتی می گوید خانواده آزمون با مدیریت تیمی در لیگ برتر برای کمک به توسعه والیبال بانوان گلستان موافقت کرده اند و سردار آزمون از راه دور این تیم را مدیریت می کند.

به گزارش ایران تودی، لیگ پنج هفته والیبال بزرگسالان بانوان برگزار شد و تیم سریک گنبد با 5 برد و 14 امتیاز صدرنشین این مسابقات است. سریک در هفته ششم به مصاف ذوب آهن اصفهان یکی از مدعیان همیشگی والیبال بانوان می رود.

نیلوفر حجتی سرمربی تیم سریک در گفت وگو با ایران تودی، به کیفیت بازی های لیگ اشاره کرد و گفت: با وجود اینکه چهار تیم قدرتمند در لیگ داریم، سایر تیم ها نیز سعی کردند از بازیکنان جوان استفاده کنند. به نظرم دیدن میدان برای جوانان خیلی خوب است. بازیکنان تیم ملی متشکل از نوجوانان نیز در تیم های انتهای جدول پخش می شوند و فرصت کسب تجربه پیدا می کنند.

وی درباره عملکرد تیمش گفت: تاکنون نتیجه قابل قبولی کسب کرده ایم و مقابل تیم های رقیب مانند سایپا و پیکان که هر دو ملی پوش هستند بازی کرده ایم. سایپان ملی پوش و دو لژیونر دارد اما هفته گذشته این تیم را خوب آنالیز کردیم، با برنامه رفتیم و نتیجه شایسته ای گرفتیم.

حجتی درباره دیدار این تیم با “ذوب آهن” در هفته ششم این مسابقات گفت: “ذوب آهن” با ملی پوشان و لژیونرها یکی از حریفان ما در لیگ است. تیم بزرگ، مستقر و متحد است. ما برای این بازی برنامه داریم و خود را برای یک بازی سخت آماده کرده ایم.

وی با بیان اینکه هدف تیم سریک قهرمانی در لیگ برتر بانوان است، ادامه داد: با وجود اینکه در ابتدای راه هستیم، سعی کردیم بازیکنان جوان را جذب کنیم و ترکیبی با بازیکنان باتجربه بسازیم تا به موفقیت برسیم.

سرمربی تیم سریک با بیان اینکه خانواده آزمون اسپانسر تیم ما هستند، توضیح داد: بیشتر کار تیم توسط مدیرعامل باشگاه آقای خلیل آزمون (پدر سردار آزمون) و طاهر آزمون انجام می شود. سردار بیگ هم از دور کنترل و مدیریت می کند و ما کارها را جلو می بریم.

وی درباره تیم این خانواده در لیگ برتر والیبال بانوان گفت: خانواده آزمون یک برند است و نیازی به تبلیغات ندارد. تمام هدف آنها ایجاد بستری برای والیبالیست های زن در ولایت گلستان و رشد دختران بود، زیرا آنها نه تبلیغ می کنند و نه از این راه پول در می آورند. جا دارد از این خانواده بابت حمایت ها و امکاناتشان تشکر کنم. امیدوارم در نهایت به نتیجه قابل قبولی برسیم و موفق باشیم.

انتهای پیام