استان ها

همه به کمک فعالان عرصه سلامت بیایند/ فوت ۴ کرونایی دیگر در جنوب غرب خوزستان

شکراله سلمان زاده در گفت و گو با خبرنگار ایران تودی در آبادان ، شکراله سلمان زاده ضمن دعوت از مردم ، سازمان ها و نهادهای دولتی برای همراهی مجموعه بهداشت در جنوب غربی خوزستان ، اظهار داشت: حدود یک سال و نیم پس از درگیری مداوم و غیرقابل توقف تقدیم شهدای زیادی و جانبازان ملت بزرگوار ایران در این مسیر فرسایشی ؛ فعالان بهداشتی در بیمارستان ها و مجتمع های بهداشتی در جنوب غربی حسستان (شهرستانهای آبادان ، خرمشهر و شادگان) امروز با غول بسیار ویران کننده تری مبارزه می کنند ، در تنها ترین و عجیب ترین زمانها ، هیولایی که امروز ثبت می کند. مرگ.

وی افزود: با از دست دادن امید به نامه ها و بخشهایی که پس از ثبت نقطه پایانی در همان صفحات پلمپ و بایگانی شد ، تنها امید ما حمایت ، همراهی و هماهنگی افراد است.

وی افزود: بر این اساس ، ما از ائمه جمعه و جماعت ، گروه های جهادی ، هنرمندان ، ورزشکاران و … می خواهیم فریاد ما را بلند کنند زیرا بارهای مبارزه با تاج اکنون شانه های ما را بالا انداخته است ، بنابراین از همه می خواهیم که ما را تنها نگذارند. . “

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در بخشی دیگر از سخنان خود یادآور شد: در 24 ساعت گذشته 467 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در منطقه جنوب غربی خوزستان به ثبت رسیده که 261 مورد مربوط به آبادان و 98 مورد مربوط است. متعلق به خرمشهر و 108 نفر مربوط به شادگان است.

سلمان زاده؛ وی گفت: از تعداد کل بیماران تازه ثبت شده ، 430 نفر سرپایی هستند (232 آبادان ، 96 خرمشهر و 102 شادگان).

وی افزود: روز گذشته 58 نفر به بیمارستان منتقل شدند و 55 نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شدند.

وی اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته 4 نفر مبتلا به بیماری عروق کرونا (2 نفر در آبادان و 2 نفر در خرمشهر) جان باختند.

وی می گوید 307 نفر مبتلا به بیماری کووید در حال حاضر در جنوب غربی خوزستان بستری هستند.

48