حوادث

هشدار پلیس درباره ساعت کاری صنوف؛ ساعت ۲۰ تعطیل کنید

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تأکید کرد: ساعت کار اصناف در پایتخت برابر با 20:00 است و اصناف خارج از این ساعات به هر فعالیتی مشغول خواهند بود.

سردار حسین رحیمی در مصاحبه با ایران تودیوی در مورد ساعات کار اصناف در روزهای پایانی سال اظهار داشت: ساعت کاری اصناف تغییر نکرده و در همان زمان اعلام شده به دلیل شرایط و محدودیت های کرونا ویروس همچنان ادامه دارد و واحدهای صنفی مجاز به کار تا 20 سال هستند. : 00

وی گفت: متأسفانه ، ما در مورد فعالیت برخی اصناف به ویژه در مناطق حومه شهر و خطوط کمتری برای تردد ، تعدادی از اصناف که تا آخر شب فعالیت می کنند ، اطلاعاتی داریم.

رئیس پلیس پایتخت با تأکید بر اینکه اصناف هنوز ساعت 8 شب کار می کنند ، گفت: کار کنترل پلیس ، اجرای قانون و تعطیلی نیز از ساعت 21 آغاز شد و به اصناف متخلفان هشدار می دهیم که در صورت مشاهده برطرف می شود.

وی در عین حال افزود: خوشبختانه اکثر اصناف با پلیس همکاری خوبی دارند و از قوانین و مقررات ستاد ملی ضد کرونا پیروی می کنند که باید از آنها سپاسگزار باشیم.

رحیمی با بیان اینکه افزایش ساعت کلاس یا تغییر محدودیت های ترافیکی شب به دلیل آخرین خرید سال امکان پذیر نیست ، اظهار داشت: محدودیت ها همان ثابت هستند.

وی افزود: پیشنهاد ما برای کلاس ها این است که صبح زودتر ساعت کار را شروع کنند تا شهروندان در ساعات کمتری شلوغ شوند و وقت بیشتری را برای خرید بگذرانند.

فرمانده پلیس تهران بزرگ در مورد وضعیت ترافیک در تهران نیز گفت: به ویژه در روزهای اخیر میزان ترافیک در پایتخت افزایش یافته است که بخشی از آن به خریدهای تعطیلات و تلاش مردم برای آماده شدن برای شب تعطیلات مربوط می شود. بخشی از این امر این است که شهروندان در آخرین ساعت ها ساعت 21:00 محل کار خود را ترک می کنند و این باعث می شود آنها در ترافیک باشند.

وی با اشاره به اینکه اسناد جعلی وجود ندارد و از ساعت 9 شب تا 3 بامداد جریمه وسایل نقلیه غیر مجاز انجام می شود ، گفت: میزان ترافیک در تهران به طور متوسط ​​20-30 درصد افزایش یافته است. افسران پلیس آماده هستند اما ترافیک زیادی وجود دارد. من از مردم می خواهم که با پلیس همکاری کنند و ترافیک غیرضروری را مشاهده و کاهش دهند.

انتهای پیام