استان ها

نکونام: هر بازی در آسیا برای ما خاص است/ سرمربی الغرافه محبوبیت بالایی دارد

سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران با اشاره به حضور تیمش در لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما هر روز و هر مسابقه با مسابقاتی روبرو هستیم که برای ما تجربه خاصی است.

به گزارش ایران تودی، جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با الغرافه گفت: از میزبانی سعودی ها متشکرم. ما با یک تیم خوب و با کیفیت الغرافه بازی می کنیم که بازیکنان خوبی دارد. می دانیم که اگر از آن غفلت کنیم، شرایط ما سخت خواهد شد. حریف با بازیکنان باکیفیت می تواند بازی را تغییر دهد و کار را برای ما سخت کند.

وی ادامه داد: باید با تمرکز و کیفیت بازی کنیم. حریف مربی خوب و سرشناسی دارد که بسیار محبوب است. می دانیم فردا بازی سختی در پیش داریم و کیفیت بازیکنان و مربی الغرافه کار را برای ما سخت می کند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران گفت: عزت اللهی در الغرافه بازی می کند که امیدوارم در جام جهانی با رنگ های ایران بدرخشد. امیدوارم شرایط بازی تغییر کند تا بتوانیم حریف را کنترل کنیم و از نقاط ضعف او استفاده کنیم و موفق باشیم.

وی گفت: تیم ما سخت‌ترین گروه مسابقات است و تیم‌ها هم فشرده هستند. ما می دانیم که از این مسابقات چه می خواهیم. ما هیچ حریفی را دست کم نمی گیریم و به چالش نمی کشیم و بازی به مسابقه پیش می رویم. باید با تمرکز کامل وارد بازی ها شویم. بازیکنان ما با تلاش و تمرکز می توانند بهترین کار را انجام دهند.

نکونام گفت: مسابقاتی را پیش رو داریم که هر روز و هر مسابقه برای ما یک تجربه خاص است. ما پارسال اینجا بودیم و سعی کردیم به مرحله گروهی صعود کنیم، اما مسابقات سختی که در دور گروهی برگزار شد کار ما را سخت کرد. امسال هم می‌توانیم در آسیا باشیم، تجربه گذشته را داریم، از سال گذشته درس گرفته‌ایم، آماده هستیم از اشتباهات گذشته درس بگیریم و موفق شویم. امسال یک سال دیگر خواهد بود و ما برای موفقیت خواهیم جنگید.

او گفت: ما تیم متفاوتی هستیم. دو سال است که نتوانستیم تیم خود را با بازیکنان جدید گسترش دهیم اما امسال توانستیم بازیکنان جدید و خوبی جذب کنیم. البته بعضی ها رفته اند و حالا با قدرت جدیدی هستیم و باید کیفیت خود را در مسابقات نشان دهیم.

نکونام گفت: در سال گذشته در آسیا به دلیل اینکه بازیکن کافی نداشتیم نتوانستیم از تعداد زیادی استفاده کنیم و بازیکنان خود را آرام کنیم. در حالی که سال گذشته هنوز تیم جوانی بودیم، بسیاری از بازیکنان ما برای اولین بار در آسیا حضور داشتند، اما اکنون باتجربه‌تر شده‌ایم و تجربه به این مسابقات کمک زیادی می‌کند.

وی گفت: در سه سالی که در فولاد بودم سعی کردیم در لیگ ایران تیم معتبری باشیم که به نظرم موفقیت آمیز بود. حالا بازیکنان ما فقط باید به فکر بازی باشند و از حضور در این تورنمنت ها، بازی با تیم های خوب و ارائه بهترین عملکرد لذت ببرند.

انتهای پیام/