استان ها

نماینده اهواز: نباید هر نقدی در رسانه را دشمنی به‌حساب بیاوریم

طبق اخبار آنلاین خوزستان: سید کریم حسینی اظهار داشت: ما گره هایی در کشور داریم اما این گره ها در خوزستان بسیار قوی تر ، بازتر و غنی تر هستند.

وی این سؤال را مطرح کرد که آیا واقعاً قصد حل مشکلات استان وجود داشته است یا خیر. وی تصریح کرد: برخی از مشکلاتی که ما می بینیم مردم واقعاً در وجود و کمیت آنها شک دارند. واقعاً ، چرا ما در خوزستان به چنین موقعیتی رسیدیم؟ چه مردم و اندیشه هایی خوزستان را به آنجا سوق دادند تا از هر گوشه ای مشکل و بحران وجود داشته باشد؟

حسینی خاطرنشان کرد: در هر شرایطی باید از رسانه استقبال شود و نباید همه انتقادات را دشمن دانست: “در برخی موارد ، انتقاد یا ترجمه از رسانه بسیار مؤثر است؛ شما باید در مورد درد جمعیت استان فکر کنید.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در خوزستان کمتر از کار کردن به عنوان تیم یاد گرفتیم.

حسینی تأکید کرد: مشکلات و مشکلات استان باید برطرف شود و برای حل همه آنها باید راه حل مناسبی داشته باشیم. اگر اتفاقی بیفتد نباید مردم را کنار بگذارند بلکه این نتایج سیستم است.

وی دریافت: اولین مشکل استان خوزستان سوء مدیریت است. سوء مدیریت ، فساد و تا حدی تبانی به راحتی در رهبری استان مشاهده می شود و متاسفانه می توان این شرایط را آشتی داد. اگر می خواهیم استان در وضعیت خوبی قرار داشته باشد ، باید این شرایط تغییر یابد.

حسینی با اشاره به اینکه خوزستان برای به دست آوردن جایگاه مناسب باید جنبشی را ایجاد کند ، ادامه داد: مردم ، نمایندگان مجلس و رسانه ها برای به دست آوردن جایگاه مناسب باید برای ایجاد چنین جنبشی اقدام کنند.

48