فرهنگ و هنر

نظام جمهوری اسلامی هیچ وقت از پرچم، اسلام و ارزش‌ها عبور نمی‌کند

ایران تودی/گیلان دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی هرگز از خط قرمز خود یعنی پرچم، اسلام و ارزش های اسلامی عبور نمی کند، گفت: باید قبول کنیم که در این زمینه شکست خورده ایم. برخی از مناطق، از جمله در برخی مناطق. جوانان.

آیت الله رضا رمضانی در مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (علیه السلام) با همت هیئت توسل به ائمه اطهار رشت (علیهم السلام) در مسجد افخارای شهرستان رشت برگزار شد. وی ضمن تبریک میلاد پیامبر(ص) گفت: مسلمانان آداب و سنن پیامبر(ص) را به طور دقیق و عمیق مطالعه کنند.

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع) امروز با اشاره به اینکه وحدت امت اسلامی مهمترین موضوعی است که جهان اسلام باید به آن توجه کند، افزود: وحدت امت اسلامی یکی است. یکی از ارکان دین محمد (ص) است.

وی تصریح کرد: وحدت جهان اسلام ما را به نفوذ جهانی در عرصه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و… می رساند.

آیت الله رمضانی با بیان اینکه وحدت امت اسلامی موجب ایجاد قدرتمندترین کشورهای اسلامی می شود، خاطرنشان کرد: مسلمانان در چند دهه اخیر بیشترین قربانیان درگیری ها در غرب بوده اند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان مدیریت بر اهمیت وحدت امت اسلامی به عنوان یک اعتقاد تاکید کرد و گفت: هفته وحدت نیز باید هفته اقتدار جامعه مسلمین و اقتدار اسلامی باشد. جریان اسلام و اسلام گرایی در جهان باید تقویت شود و جریان استکبار تقویت شود.

وی با مهم دانستن روایات و سیره ائمه معصومین به ویژه پیامبر اکرم (ص) گفت: وضعیت کنونی ما در جهان اسلام شرط ویژه و آماده ای برای اعتلای کلمه حق، رفع باطل و تبلیغ فرقه است. اسلام ناب محمدی (ص).

آیت الله رمضانی در بخشی دیگر از سخنان خود به پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 57 پرداخت و گفت: از یک سو می توان این انقلاب را معجزه دانست، زیرا هیچ مصلحی حتی متدین فکر نمی کرد که انقلاب است. با محتوای اسلامی در جهان اتفاق خواهد افتاد

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با بیان اینکه انقلاب اسلامی به معنای مقابله با نظام فتنه و فساد است که به کاهش استکبار دین به حداقل ممکن کمک می کند، گفت: ایران آمد تا انقلاب اسلامی را اجرا کند. نگاه حداکثری به دین جامعه.

وی در ادامه دین را امری طبیعی و احکام آن را امری طبیعی و عقلانی دانست و افزود: دین مبین اسلام شامل ابعاد انسانی، ارزش ها، فداکاری، وثاقت، آرامش، آزادی، عقل و اندیشه است؛ در این میان دین مبین اسلام است. هر چیزی که ارزش انسانی و الهی دارد در دین وجود دارد.

آیت الله رمضانی با بیان اینکه آزادی مطلق در هیچ جا حتی در نظام لیبرالیسم مدعی آزادی مورد تایید نیست، خاطرنشان کرد: ماده 2 و برخی دیگر از اعلامیه جهانی حقوق بشر آزادی را محدود می کند. این یک تعقیب است، توسط دیگران تحمیل نمی شود.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان مدیریت با اشاره و تاکید بر نبود آزادی در بسیاری از نقاط نظام غرب خاطرنشان کرد: به عنوان مثال در آلمان؛ در حال حاضر در کشور ما از 100 درصدی برخورداریم. انکار هولوکاست جرم است.

انقلاب اسلامی ایران بر اساس دین و مفاسد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و… وی با اشاره به اینکه برای مبارزه با آن ایجاد شده است، افزود: در رژیم پهلوی چیزی از دین باقی نمانده و دین هیچ نفوذ اجتماعی نداشت.

آیت الله رمضانی با بیان اینکه درک صحیح از دین بی دینی را بی معنا می کند، خاطرنشان کرد: کسانی که از دین فاصله می گیرند، دین را درست درک نکرده اند. همه ارزش‌های اخلاقی در دین وجود دارد و انقلاب اسلامی نیز از همین ارزش‌ها سرچشمه می‌گیرد.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با تاکید بر اینکه مسئولان باید برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند، گفت: گاهی ممکن است در یک قسمت ناکارآمدی وجود داشته باشد، بنابراین باید به دنبال حرکت خدمتگزار باشیم. مشکلات را حل کند

وی افزود: نهضت خدمت صرفاً زمزمه سخنرانی نیست، باید به معنای واقعی انجام شود و همه خود را در نظام اسلامی مسئول بدانند.

آیت الله رمضانی با اشاره به اینکه بحث مطالبات در حوزه های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی باید به صورت ویژه مطرح و تبیین شود، خاطرنشان کرد: در قانون اساسی به مطالبات اقشار و اقشار مختلف اعم از تجار، دانشجویان، تجار و … اشاره شده است. .، از مسئولان این اعتراض مدنی به شکل قانونی است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان مدیریت به طرح جدید شورای اسلامی در خصوص نحوه برگزاری اعتراضات مدنی قانونی اشاره کرد و تاکید کرد: انقلاب اسلامی به گونه ای رقم خورد که هر مقوله ای می تواند با یک دیندار وجود داشته باشد، رویکرد انسانی و اسلامی

وی با بیان اینکه اراده ای برای ظلم به مردم در نظام اسلامی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: علیرغم وجود فقیه، تکلیف الهی مستلزم جلوگیری از هرگونه ظلم است.

آیت الله رمضانی در عین حال تاکید کرد: هر خطایی که در کشور رخ می دهد باید پیگیری شود و بدون هیچ ملاحظه ای با ظالمان مبارزه شود.

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به اینکه با وجود پیروزی چنین انقلابی، دشمنان از روز اول خواستار براندازی کشور اسلامی بودند، گفت: بخش بزرگی از خاک ایران ویران شده است. در سالهای اخیر به خاطر طمع از بین رفته است و نمی دانم شاه چه می کند، نااهلان کشور را ترک کردند و حالا دشمن می خواهد کشور را به چند قسمت تقسیم کند.

وی به نقشه دشمن برای تبدیل 56 کشور مسلمان جهان به 200 کشور کوچک تکه تکه شده اشاره کرد و گفت: هدف از این چندپارگی تضعیف قدرت مسلمانان برای استعمار آنهاست. دشمن این سیاست را در عراق، ترکیه و ایران دنبال کرد.

آیت الله رمضانی با اشاره به اینکه دشمن با ایجاد داعش در صدد حمله به جهان اسلام و ایران است، گفت: رشیدمردان مانند سردار سلیمانی و همدانی ها در درگیری با داعش برای همه ملت های مسلمان عزت به ارمغان آوردند.

نماینده مردم گیلان در شورای حکومتی خبرگان رهبری با بیان اینکه پاک ترین مردم در جریان نهضت انقلابی و جنگ تحمیلی به شهادت رسیدند افزود: افرادی که به اصطلاحات فکری، انسانی و اسلامی معتقد بودند برای ایجاد آرامش جان خود را فدا کردند.

وی با بیان اینکه دشمن هزینه های زیادی فرهنگی کرده و فضای مجازی را به طور کامل اشغال کرده است، گفت: طی یک اتفاق اخیر عده ای با هدایت فضای مجازی به خیابان رفتند.

آیت الله رمضانی با اشاره به اینکه در حوادث اخیر سه گروه به خیابان ها آمدند، افزود: دسته اول افراد بسیار کمی بودند که مشکل معیشتی داشتند و به اصطلاح شهروندان معترض بودند.

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با بیان اینکه گروه دوم را جوانان 15 تا 22 ساله تشکیل می دهند که فریب مدیریت فضای مجازی را خورده و به خیابان ها رفتند، خاطرنشان کرد: این گروه هدفی داشتند. آنها می خواستند آمبولانس و پرچم ایران را خراب کنند و آتش بزنند، این اتفاق نیفتاد، اما فریب خوردگانی بودند که هدف نظام اسلامی قرار گرفتند.

دسته سوم افراد کنترل شده و اخلال گرانی هستند که هدفشان وارد آوردن خسارت مادی و معنوی به بیت المال و مردم است، افزود: این افراد با آتش زدن بانک ها و استفاده از سلاح سرد و گرم به دنبال ایجاد ناامنی در کشور بودند.

آیت الله رمضانی با اشاره به اینکه مرز اعتراض و شورش باید جدا شود، تاکید کرد: باید بستری در جامعه ایجاد شود که مردم اعتراض خود را ابراز کنند.

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با بیان اینکه نظام اسلامی یک قدرت منطقه ای است و نقش اغتشاشگران مشخص است، گفت: اغتشاشگران به دنبال آرامش در جامعه هستند و بهانه تراشی می کنند. همه چيز.

وی سپس به فعالیت رسانه های معاند در حوادث اخیر اشاره کرد و گفت: پایتخت عربستان و شبکه ایرانی اینترنشنال با محتوای اسرائیلی، شبکه های بی بی سی فارسی و منوتو در این هرج و مرج قرار گرفتند و هزاران خبر کذب منتشر کردند.

آیت الله رمضانی افزود: رسانه معند مانند اربعین مجلس میلیون ها نفر را پوشش نمی دهد، اما وقتی 100 نفر دور هم جمع می شوند، رسانه ها را به صورت گسترده پوشش می دهند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان مدیریت به موضوع حجاب و ارشاد اشاره و خاطرنشان کرد: حجاب امری مهم در قرآن است و همه فقها بر اهمیت آن به عنوان یک حق عمومی تاکید دارند.

وی اعلام کرد: حجاب در جمهوری اسلامی یک قانون است، حالا اگر فردی معترض است راه حل آن شورش در خیابان و پوشش زنان مسلمان نیست، بلکه در جلسات ویژه این موضوع مطرح می شود.

آیت الله رمضانی با بیان اینکه بیش از 30 دستگاه در جامعه متولی حجاب و عفاف هستند و موضوع مهم در این بخش کار فرهنگی و تربیتی است، گفت: کار تربیتی باید با بازی های سیاسی متفاوت باشد.

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به اینکه نیروی انتظامی حافظ امنیت کشور است، گفت: حمله به پلیس، بریدن سر یک نوجوان 15 ساله بسیار دردناک است. جوانی یا شهیدش کن. جوانان بسیجی به زننده ترین شکل.

وی گفت: خیلی واضح و مبرهن است که دشمن پشت این کارها قرار دارد و در حال حاضر نیروهای امنیتی مورد آزار و اذیت قرار می گیرند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان مدیریت افزود: در سال گذشته 4 هزار زن در آمریکا کشته شدند. در آلمان حملات زیادی به زنان ثبت شده است و به دختر محجبه اجازه روسری نمی دهند. چرا این خبر داده نمی شود؟!

وی با بیان اینکه دشمن تلاش می کند بحث قومیت را مطرح کند، گفت: وی ضمن اینکه ادبیات جمهوری اسلامی بین همه اقوام برادری ایجاد می کند، خاطرنشان کرد: جوانان باید خواندن بلد باشند اما نباید از رسانه های دروغین و تفرقه افکن مانند ایران اینترنشنال، بی بی سی و منوتو مطلع شوند.

آیت الله رمضانی به جهت دهی برخی افراد مشهور و مشاهیر در حوادث اخیر اشاره کرد و گفت: عده ای در ابتدای قضیه عقل خود را از دست دادند و بدون داشتن اطلاعات و بصیرت اظهار نظر کردند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی هرگز از خط قرمز خود یعنی پرچم، اسلام و ارزش های اسلامی عبور نمی کند، گفت: باید بپذیریم که در برخی موارد شکست خورده ایم. مسائل حوزه ها از جمله جوانان اما علیه زنان حساسیت های زیادی در جامعه وجود دارد و خدمات زیادی ارائه می شود.

وی با اشاره به اینکه آمریکا دشمن سرسخت جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: باید در برخی زمینه‌ها در نوع معاملات تجدیدنظر کنیم، اما از ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی عدول نخواهیم کرد. نظام اسلامی تسلیم آشوب و فتنه نمی شود.

آیت الله رمضانی با بیان اینکه دشمن برای اینکه ما را استعمار کند و ما را از دین و دین جدا کند، فتنه ایجاد کرده است، اظهار داشت: باید عظمت انقلاب را حفظ کنیم و بدانیم جایی که فتنه باشد عدالت نخواهد بود.

انتهای پیام