استان ها

نخستین دانشجوی دکتری رشته داروسازی دانشگاه آزاد اسلامی آیت‌الله آملی فارغ‌التحصیل شد

ساژده نوبخت ، اولین دانشجوی دکترای عمومی داروسازی شاخه آیت الله آملی دانشگاه آزاد اسلامی ، از پایان نامه خود دفاع کرد.

آیت الله آملی ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ، در دفاع از پایان نامه دانشجویی ، ضمن تسلیت خود در شهادت امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: “هر امام شیعه در عصر خود دانشمندی بود که امام صادق (ع) توانست دانشگاه را تأسیس کند.” تا فارغ التحصیلان سن و شخصیتهای دانشگاهی بعدی خود را بسازند. “

سید احمد شهیدی با اشاره به تلاش های لازم برای راه اندازی این منطقه و دانشکده داروسازی آمل ، افزود: داروسازی وی ادامه داد: این دانشگاه برای دانشگاه های غیر دولتی و شهریه بسیار مهم بود و به عنوان دومین دانشگاه شهریه کشور ، در خدمت جامعه علمی کشور هستیم.

وی گفت: “این تخمین براساس برآوردهای رسمی است.” خاطرنشان کرد: در شعبه آیت الله آملی از دانشگاه آزاد اسلامی ، کیفیت علمی داروخانه بسیار بالا و از نظر علمی قابل قبول در سراسر کشور است.

آیت الله آملی ، رئیس دانشگاه اسلامی آزاد اظهار داشت: اولین جلسه دکتری داروسازی پر جنب و جوش و پرانرژی بود و ما یک چالش علمی بسیار خوب داشتیم و آن اصل دفاع است.

تلاش های دکتر لاریجانی و دکتر شهیدی پس از شش سال نتیجه بخش بود

“تلاش رئیس جمهور سابق دانشگاه و دکتر شهیدی ، رئیس جمهور جدید ، پس از شش سال نتیجه بخش بوده است. ما شاهد درجه اول دکتری دانشگاه در داروسازی هستیم.” گفت: آیت الله آملی معاون صدراعظم دانشگاه آزاد اسلامی.

داود باراری اظهار داشت: “دانشگاه آزاد اسلامی آیت الله آملی اولین دانشگاه آزاد اسلامی در داروسازی در شمال ، شمال شرقی و شمال غربی کشور است و ساژده نوبخت اولین دانشجوی دکترا در این دانشگاه است که در دانشگاه غیر دولتی داروساز است.” دوره فارغ التحصیل

به گفته آنا ، ساژده نوبخت ، که در سال 2014 وارد دانشکده داروسازی شد ، “پایان نامه دکترای تأثیر تزریق دگزامتازون قبل از عمل بر نیاز به مسکن های دارویی بعد از عمل” توسط حسین نجف زاده و سید حبیب الله الله حسنی و امیر حسنی . او با موفقیت از آن دفاع کرد.

انتهای پیام / 4078 /