فرهنگ و هنر

نامه نمایندگان مناطق کردنشین به رهبری در اعتراض به اهانت به قوم کرد در صداوسیما

نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی از نامه نمایندگان مناطق کردنشین به رهبر معظم انقلاب در اعتراض به توهین به مردم كرد در یكی از برنامه های تلویزیونی خبر داد و گفت كه نمایندگان كرد برخلاف فهرست حضرت آقا این وقایع را تشخیص دادند. وی نامه ای به پناهگاه و سرپناه نوشت كه حضرت آقا در این زمینه ورود خوشی داشته اند.

به گزارش ایران تودی ، سارا فلاحی در یک برنامه تلویزیونی در پاسخ به توهین به مردم کرد گفت: سخنرانی انقلاب اسلامی نه تنها توانایی اتحاد همه اقوام ایرانی را ندارد ، بلکه گفتگوی گسترده و مترقی ای است که ملت های تحت ستم جهان را گرد هم می آورد. ” آره.

وی افزود: مطابق قانون اساسی ، قانونگذار ماهیت و جوهر نظام را بر اساس احترام به حقوق همه اقوام تنظیم کرد همچنین دیدگاه های ائمه جامعه مربوط به حمایت از وحدت ملی است و دشمن نمی تواند این ساختار را به چالش بکشد. در داخل ، همه کارگزاران و سیاستمداران ، به ویژه کسانی که در سیستم نقش تریبون و ویترین را بازی می کنند ، از جمله رادیو و تلویزیون ، باید در برنامه ریزی و اجرای نزدیکان بسیار محتاط باشند ، زیرا عدم صحت ، دشمن را متحد و سو ab استفاده می کند.

یکی از اعضای کمیته امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: وقتی صحبت از بازنشر سخنرانی پراکنده یک برنامه تلویزیونی است که به مردم کرد افترا می زند ، باید فیلم ، گذشته مجری و هویت کردی مادر را یادداشت کرد. او نشان می دهد كه او مردی صالح است و هدف او توهین كردن نیست و فقط مراقب بودن هنگام استفاده از كلمات نیست. با این حال ، احساسات مردم کرد صدمه دیده است. با توجه به حوادث فراوان مربوط به اقوام مختلف ، از جمله مردم شجاع کرد ، در گذشته و گذشته ، نمایندگان کرد این وقایع را مغایر منوی حضرت آقا تشخیص داده و نامه ای به عنوان پناهگاه و پناهندگی برای وی نوشتند. آقایان ، با خوش آمدید به این موضوع ، زیرا چشم انداز آقای ویژن استراتژیک است و همیشه بحران های اصلی کشور را مدیریت می کند. در شرایط فعلی ، نمایندگان کرد به غیر از آقا هیچ پناهگاه یا دادگاهی را به رسمیت نمی شناختند ، زیرا آنها می دانستند که اخطار آقا از هزار تعامل دیگر م moreثرتر است.

در همین حال فلاحی گفت: در همین حال دشمن و گروه های ضد انقلاب و ضدانقلاب می خواهند داستان را به گونه دیگری بیان کنند زیرا مخالفان رژیم دروغ می گویند اما آنها باید بدانند که همه اقوام سرباز رژیم هستند و کردها و کردها مردم واقعی ایران هستند. کسانی که جان خود را برای حفاظت از ایران ، سرزمین و تمامیت ارضی کشور فدا کردند و با رهبری فرزانه حضرت آقا در این راستا عمل کردند. اتفاقاً ، نامه ای که هیئت کرد به حضرت آقا نوشت ، نشان از اعتقاد وی به بینش حکیمانه حضرت آقا است و ما اطمینان داریم که او عاقلانه وارد این مسیر خواهد شد زیرا آنها با نظرات استراتژیک و توصیه های پدر ، از وحدت ملی و اسلامی محافظت می کنند. آنها از دشمن سو abuse استفاده نکردند.

به گزارش ایران تودی ، روز گذشته علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی رئیس سازمان صداوسیما به موضوع توهین به مردم کرد در یکی از برنامه های تلویزیونی شد. وی همچنین گفت که رادیو و تلویزیون امروز با من تماس گرفتند و کلیپ کانال 2 دو سال پیش بود و صدا و سیما آن را قبول نکرد. در ایران هیچ تفاوتی بین گروه های قومی وجود ندارد. کردها افتخار ایران و اسلام هستند.

نیکزاد ادامه داد: اینکه بگوییم فقط یکی از بستگان له شد ، درست نیست. با این حال ، مجلس به احترام نمایندگان کرد نسبت به صدا و سیما واکنش نشان داد و صدا و سیما به ما گفت که این کلیپ دو ساله است و محتوای آن توسط رادیو آزادی پذیرفته نشده است. ما برادر و برابر همه هستیم.

انتهای پیام