فرهنگ و هنر

میثاق نامه جامعه قرآنی کشور با آرمان‌های سیدشهیدان جبهه مقاومت

همزمان با اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی ، جامعه قرآن کشور با آرزوی این شهید عهد و پیمانی بست.

به گزارش ایران تودی ، متن این پیام به شرح زیر است:

به نام پروردگار شهیدان و صالحین

شهدا در خنده های مستی هستند و از دیدار با پروردگارشان خوشحال می شوند. (امام خمینی رحمه الله علیه)

عزیز حاج قاسم! در تبلور و تجسم همه ارزشهای یک ملت ، یک ملت و یک مکتب.

مکتب شما به لطف پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله و سلم) ، که قرآن و قرآنی را که در خلوت با آن آشنا شدید ، به عنوان “آفرینش قرآن” زندگی می کرد و به ارزشهای الهی و انسانی عینیت می بخشید ، متشکرم هرکسی که منتظر یک شاهد عاشقانه بود ، دید که من یک مرد مومن هستم و اعتقاد Sdqva we Ahdva Fmnhm I Qzy Nhbh Vmnhm I Yntzr we Bdlva Tbdyla (احزاب / 23) و خشم کافران و مhrمنان جهان و مسلمانان و غیرمسلمانان. آنها بدترین کافران و نمونه رحمت بین خود را تماشا کردند (فتح / 29).

ای پیشوای قرآن! ما یک سال سرشار از دلتنگی و نفرت دائمی را در عزاداری شهادت شما تحمل کرده و آرزوی فقدان شما را داریم آه چقدر سخت بود …

سردار دلها! وقتی به اخلاص ، ایمان ، از خودگذشتگی ، اعتبار ، مجاهدت و صفات ناب آنها نگاه می کنیم ، می بینیم که شما نام سربازی را از سراسر دنیا انتخاب کرده اید و معلم یک مکتب قرآنی واقعی هستید. قرآن مشهور ، شرمنده ایم

ما که اکنون به امید رزق و روزی در سفره مبارک قرآن و اهل بیت (علیهم السلام) نشسته ایم ، با روح والای شما پیمان ابدی بسته ایم:

– همیشه مبلغ و حافظ ارزشهای قرآن ، به ویژه ایثار ، جهاد و شهادت باشید.

– چه ناجی بشریت در مبارزه با خیانت ، ظلم و استکبار جهانی است. ما تا زمان ورود حضرت مهدی (عج) به میدان جنگ ، نه در جبهه جنگ و نه در جبهه جنگ زیر پرچم استان نخواهیم ایستاد.

– بیایید لحظه ای دریغ نکنیم و گوش به فرمان رهبر عظیم الشان باشیم ، که شما او را به حق حکیم مظلوم می خوانید.

– بگذارید تمام تلاش و کوشش خود را در آموزش قرآن و گسترش ارزشهای الهی به کار گیریم که شما یک مبلغ واقعی در ایمان و عمل هستید.

در پایان دعاهای ما ، الحمدلله پروردگار جهانیان است.

انتهای پیام