فرهنگ و هنر

مهم ترین فیلم های سینما در سال ۲۰۲۱

بسیاری از فیلم های مهم ، که به دلیل وقوع ویروس کرونا در سال 2020 نمایش داده نشده اند ، امیدوارند که در سال جدید بر روی صفحه نمایش بزرگ ظاهر شوند.

به گزارش ایران تودی ، به دلیل بحران جهانی کرونا و متعاقب آن تعطیلی سینماها و عدم اکران بسیاری از فیلم ها ، این سینما در سال 2020 با چالشی بی سابقه روبرو است. کرونا ، این سینما بار دیگر درهای خود را به روی مخاطب باز می کند.

چندین دنباله مهم فیلم و برخی کارهای دیگر که به نمایش سال گذشته موکول شدند ، در لیست مهمترین فیلمهایی هستند که دوستداران فیلم در سال جدید منتظر آنها هستند:

رایا و آخرین اژدها

تاریخ انتشار: 5 نوامبر

انیمیشن جدید دیزنی با بازی Aquafina و Kelly Mary Turn اولین کارتون دیزنی است که داستان یک قهرمان زن آسیای جنوب شرقی را روایت می کند.

این انیمیشن همزمان در سینماها و در سیستم نمایش آنلاین دیزنی منتشر می شود. این انیمیشن داستان قهرمانی به نام رایا را روایت می کند که سعی می کند آخرین اژدها را برای صلح در دنیای افسانه ای پیدا کند.

سفر به آمریکا 2 (Future 2 America)

تاریخ انتشار: 5 مارس

ادی مورفی از اولین قسمت سفر خود به ایالات متحده در سال 1998 نقش یک شاهزاده خانم را تکرار کرده است. این فیلم به کارگردانی کریگ گو با فیلمنامه کنیا باریس و دیوید شفیلد ساخته شده است. قرار بود این فیلم در تاریخ 18 دسامبر سال 2020 در ایالات متحده اکران شود ، اما به دلیل بیماری قلبی عروقی به تعویق افتاد.

بسیاری از مقدسین نیوآرک

تاریخ انتشار: 12 مارس

این فیلم ، اولین رویداد و شخصیت های سریال “سوپرانو” HBO است ، روایتی از تقابل ایتالیایی ها و سیاه پوستان در سال 1967 در شهر نیویورک ، نیویورک است. آلن تیلور پیش از این چندین قسمت از The Soprano را کارگردانی کرده بود.

موربیوس

تاریخ انتشار: 19 مارس

این فیلم جدید ضد قهرمان ، طرفداران فیلم ابرقهرمانی را به دکتر میشل ماربیوس ، یکی از ضدقهرمانان کلاسیک در کتاب مصور مرد عنکبوتی ، معرفی می کند که هنگام تلاش برای درمان بیماری نادر خون ، به یک خون آشام تبدیل می شود. . جارد لتو بازیگر برنده اسکار نقش اصلی فیلم را بازی می کند.

دیگر فرصتی برای مردن نبود

تاریخ انتشار: 12 آوریل

بیست و پنجمین دوره جیمز باند پس از تولید آخرین قسمت از مجموعه فیلم های جیمز باند ، که در آن دنی بویل از سمت خود به عنوان کارگردان کنار می رود ، دانیل کریگ در صحنه مجروح می شود و در حین فیلمبرداری شاهد انفجار است ، در مراحل ابتدایی است). کری فوکانا کارگردان سال گذشته اکران شد اما تاریخ اکران نمایش چندین بار به تعویق افتاده است و حتی شایعاتی مبنی بر فروش فیلم به سینماهای آنلاین نیز منتشر شده است. سرانجام ، قسمت بیست و پنجم مجموعه فیلم های جیمز باند ، آخرین حضور دانیل کریگ در نقش مامور 007 ، در سال جدید به نمایش در می آید. رامی مالک بازیگر برنده اسکار و لیا سیدو از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

یک مکان آرام: قسمت دوم (یک مکان آرام ، قسمت دوم)

تاریخ انتشار: 23 آوریل

فیلم دیگری که سال گذشته فرصتی برای نمایش پیدا نکرد قسمت دوم “یک مکان آرام” است. فیلم ترسناک امیلی بلانت به نویسندگی و کارگردانی جان کرازینسکی و با بازی میلیسنت سیموندز ، نوا جو و کیلین مورفی دنباله قسمت اول فیلم 2018 است. می رود

عنکبوت

تاریخ انتشار: 7 مه

فیلم ابرقهرمانی بر اساس تصویری کمیک مارول به همین نام تولید شده توسط استودیوی مارول و توسط شرکت والت دیزنی توزیع شده است. به کارگردانی کیت شورتلند ، نویسندگی ژاک شفر و ند بنسون ، در این فیلم ناتاشا رومانوف (بیوه سیاه) ، اسکارلت جوهانسون و فلورانس پیو در نقش دیوید بازی می کنند. لیمان ، ویلیام هرت ، OT. فاگنبلی ، ری وینستون و راشل ویس دیگر بازیگران این فیلم هستند.

Godzilla – Kong (گودزیلا – کنگ)

تاریخ انتشار: 21 مه

این فیلم به کارگردانی آدام وینگارد دنباله فیلم Godzilla: King of Monsters (2019) و Kung: Skull Island (2017) است و سی و ششمین فیلم از سری Godzilla و دوازدهمین فیلم از سری Kung Fu است. “الکساندر اسکار” ، “میلی بابی براون” ، “ایسا گونزالس” و “ربکا هال” بازیگران این فیلم اکشن وحشتناک هستند.

کرولا

تاریخ انتشار: 28 مه

اما استون در فیلم دهه 1970 لندن به کارگردانی کریگ گیلسپی ، نقش شخصیت شرور کرولا د ویل را بازی کرد. اما تامپسون ، جوئل فرای پاول ، والتر هاسر و مارک استرانگ دیگر بازیگران این کمدی جنایی هستند.

9. سریع و عصبانی

آخرین قسمت مجموعه اکشن و مهیج «سریع و خشن» امسال با بازی وین دیزل ، مایکل رودریگز و چالش ترو به سینماها بازگشت. این فیلم جدید توسط “جاستین لین” کارگردانی شده است. در ابتدا قرار بود این فیلم در تاریخ 20 مه سال 2020 اکران شود ، اما با یک سال تأخیر در تاریخ 28 مه 2021 اکران می شود.

حمل و نقل فرانسه

تاریخ انتشار: تابستان

آخرین تولیدکنندگان وس اندرسون فرانسیس مک دورماند ، ویلم دافو ، کریستف والس ، تیموتی شالامی ، الیزابت ماس ​​، تیلدا سوئینتون ، سیرشا رونان و بیل موری هستند. انها ساختند. داستان “فرانسوی ریپورتر” توسط خبرنگاران به عنوان یک نام عاشقانه توصیف می شود ، در دفتر یک مجله آمریکایی در یک شهر خیالی رخ می دهد و داستان دیگری دارد.

Ghostbusters: The آخرت

تاریخ انتشار: 11 ژوئن

این فیلم به کارگردانی جیسون رایتمن و بازی بیل موری ، دن ایکروید ، امی هادسون و سیگورنی ویور ساخته شده است و دنباله ای مستقیم از فیلم Ghostbusters (1984) و Ghostbusters 2 (1989) است. و وقتی صحبت از یک شهر کوچک می شود ، داستان در مورد یک مادر و دو فرزند است که ارتباط خود را با شکارچیان روح مرموز و میراث به جا مانده از پدربزرگشان کشف می کنند.

Poison: Massacre (Poison: Massacre)

تاریخ انتشار: 25 ژوئن

این فیلم ابرقهرمانی بر اساس کارتون های مارول و دنباله قسمت اول این فیلم در سال 2018 ساخته شده است. اندی سارکیس فیلمنامه كلی مارسل را كارگردانی می كند و تام هاردی در قسمت دوم به همراه وودی هارلستون ، میشل ویلیامز و نائومی هریس نقش اصلی را بازی می كند.

Minions: Gru Rise

تاریخ انتشار: 2 جولای

آخرین قسمت از مجموعه انیمیشن “Minions” به کارگردانی Kyle Balda است که داستان بد شخصیت ضد قهرمان “Grove” را روایت می کند. روبری هانسون ، رایل برند ، جولی اندروز و استیو کارل از بازیگران صدا در این انیمیشن طولانی هستند.

سلاح برتر: ماوریک

تاریخ انتشار: 2 جولای

تام کروز هنگام فیلمبرداری قسمت جدید “ماموریت غیرممکن” در دنباله “Top Gun” نقش دیگری را ایفا کرد. “تاپ گان: ماوریک” به کارگردانی جوزف کوشینسکی ، “مایلز تلر” ، “وال کیلمر” ، “جنیفر کانلی” و “اد هریس”. در این فیلم “پیت میشل” (تام کروز) بعد از بیش از سی سال به عنوان بهترین خلبان نیروی دریایی ارتش تجربه جدیدی را تجربه کرده است. بازیگران اصلی تونی اسکات ، تونی اسکات ، در سال 1986 اکران شد و 350 میلیون دلار فروش جهانی داشت.

سفر دریایی جنگل

تاریخ انتشار: 30 جولای

دواین جانسون و امیلی بلانت در یک فیلم ماجراجویی دیزنی در مورد قایق بادبانی کوچکی بازی می کنند که گروهی از مسافران را به یک جنگل ماورایی در اعماق آمازون می برد.

سه هزار سال آرزو

تاریخ انتشار: سپتامبر

در این فیلم به نویسندگی و کارگردانی جورج میلر ، ادریس آلبا و تیلدا سوئینتون بازی می کنند. جزئیات زیادی در مورد داستان این فیلم وجود ندارد ، اما گفته می شود که این فیلم یک عاشقانه حماسی است. این در مورد زنی است که در سفر خود به استانبول با موجودی خیالی روبرو می شود.

تلفن (تپه)

تاریخ انتشار: 1 اکتبر

رمان معروف فرانک هاربرت در مورد جنگ برای کنترل یک سیاره توسط دیوید لینچ در سال 1984 در یک فیلم اقتباس شد و یک مجموعه تلویزیونی بر اساس آن در سال 2000 ساخته شد. دنیس ویلنوو ، کارگردان کانادایی ، اکنون با بازی تیموتی شالامی ، ربکا فرگوسن ، اسکار آیزاک و خاویر باردم ، در سال 1965 فیلم جدید Telemasse را به عنوان اقتباسی جدید از پرفروش ترین رمان ساخت. این اولین قسمت از اقتباس سینمایی جدید از رمان “کوتوله” است که باید بخشی دیگر باشد.

آخرین دوئل

تاریخ انتشار: 15 اکتبر

درام تاریخی و “ریدلی اسکات” ، “آخرین دوئل” بر اساس کتابی است که وی درباره مردان قرن 14 نوشت که توسط اریک جگر دستور داده شده بود تا با مرگ بجنگند. با بازی مت دیمون ، آدام درایور و جوید کامر.

ماموریت: غیرممکن 7

تاریخ انتشار: 4 نوامبر

در این فیلم “تام کروز” بار دیگر نقش “ایتان هانت” را بازی می کند که برای نجات جهان تلاش می کند. علاوه بر کروز ، در این فیلم ربکا فرگوسن ، نیکلاس هولت ، هیلی اتول ، شیا ویگام ، پام کلمنتیف و هنری چرنی و کریستوفر بازی خواهند کرد. مک کویر که کارگردانی دو فیلم قبلی Mission Impossible F Fallout ‌ و Rebel Nation را نیز بر عهده داشته است ، همچنین به عنوان نویسنده و کارگردان در سریال هفتم ماموریت غیرممکن ظاهر خواهد شد. “ماموریت غیرممکن 7” قرار بود از 23 ژوئیه 2021 در سینماها اکران شود ، اما به دلیل وقوع ویروس کرونا و وقفه در فیلمبرداری ، از 4 نوامبر 2021 مهمان سینماهای جهان خواهد بود.

الویس

5 نوامبر

وی در فیلم بیوگرافی “باز لورمن” ، “تام هنکس” و “آستین باتلر” ، نقش این نوازنده معروف را بازی کرد ، داستانی در مورد شهرت “الویس پریسلی”. هنوز نام دقیق این فیلم اعلام نشده است.

کوچه کابوس

تاریخ انتشار: دسامبر

گیلرمو دل تورو ، کارگردان برنده اسکار مکزیکی ، “کوچه کابوس” را براساس رمانی به همین نام لیندسی گرشام با بازی کیت بلانشت و بردلی کوپر در یک تریلر روانشناختی خلق کرده است. ویلم دافو و رونی مارا نیز در این فیلم بازی می کنند.

داستان سمت غربی

تاریخ انتشار: 10 دسامبر

هدف استیون اسپیلبرگ از کارگردانی موسیقی سرانجام محقق شد و او امسال نسخه ای سینمایی از داستان کلاسیک West Side را به سینما می آورد. داستان وست ساید بر اساس نمایشنامه رومئو و ژولیت ویلیام شکسپیر برای اولین بار در دهه 1950 در تئاتر برادوی به صحنه رفت و داستان تونی و ماریا را علی رغم رقابت و رقابت بین باندهای خیابانی روایت کرد. نیویورک ، آنها عاشق می شوند. رابرت وایز در سال 1961 بر اساس نمایشنامه در 10 دسته نامزد اسکار شد ، اما گفته می شود اسپیلبرگ اقتباسی وفادارتر از وایز است. در فیلم جدید اسپیلبرگ از انسل آنگورت و همچنین ریتو مورنو بازی کرده که در نسخه 1961 فیلم بازی کرده است.

مرد عنکبوتی 3

تاریخ انتشار: 17 دسامبر

Anonymous Sequel K: Spider-Man: Away from Home سومین فیلم با بازی تام هالند و بازی توبی مک گوایر است. گفته می شود که یک اکترو وجود دارد که اوکتاپوس و جیمی فاکس آن را بازی می کنند. آنها در این فیلم تکرار کردند.

ماتریس 4

تاریخ انتشار: 22 دسامبر

آخرین قسمت ماتریکس ، یک فیلم فانتزی و اکشن به کارگردانی لنا واچوفسکی و بازی کیانو ریوز ، یکی از بزرگترین پروژه های سینمایی بود که سال گذشته به دلیل ویروس کرونا متوقف شد. . کری آن ماس ، یحیی عبدالمتین ، نیل پاتریک هریس ، جسیکا هانویک و جاناتان گرو از دیگر بازیگران این فیلم فانتزی هستند.

فاجعه مکبث

تاریخ انتشار: فاش نشده است

دنزل واشنگتن در فیلم جدیدی بر اساس نمایش معروف “ویلیام شکسپیر” جلوی دوربین جوئل کوهن بازی کرد و ایتن کوهن یکی از موارد استثنائی است که وی در کارگردانی با برادرش همراه نبود. “فرانسیس مک دوماند” در لیدی مکبث در فیلمی با بازی براندون گلیسن و کری هاوکینگ بازی می کند.

انتهای پیام