استان ها

منطقه شمالی یکی از اولویت های توسعه زیرساخت های برق خوزستان است

ایران تودی / خوزستان مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان با اشاره به بهره برداری از پروژه افزایش ظرفیت پست های فرعی در اندیمشک و پروژه ای برای جایگزینی رهبر سیم کشی در دزفول ، گفت: منطقه شمال خوزستان یکی از اولویت های برق منطقه ای خوزستان است. شرکت در توسعه زیرساخت ها.

محمود دشت بزور در مصاحبه با ایران تودی ، اظهار داشت: عملیات نصب و بهره برداری از ترانسفورماتور دوم نیروگاههای سبز 132.33 کیلوولت ولت در آب اندیمشک با ظرفیت 30 MVA به اتمام رسیده و اکنون این پست عملی شده است.

وی ارزش سرمایه گذاری این پروژه را 100 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این افزایش ظرفیت باعث افزایش ولتاژ شبکه و پایداری شبکه برق در شهرستان اندیمشک و همچنین تأمین برق کارخانه Pania Parto Kaharba در این شهر می شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان تصریح کرد: عملیات اجرایی جایگزینی خط هادی خط 132 کیلو ولت در جندی شاپور (فولاد دژپول-روهینا) به طول 20 کیلومتر در شهر دزفول نیز به اتمام رسیده است و هم اکنون عملیاتی شده است.

دشت بزور ادامه داد: ارزش سرمایه گذاری های انجام شده در این پروژه 55 میلیارد ریال است و اجرای آن موجب کاهش بار و جلوگیری از اضافه بار سایر خطوط برق منطقه می شود.

وی خاطرنشان کرد: تعویض خط برق جندی-شاپور به دلیل عدم وجود خطوط جدید و استفاده حداکثر از خطوط موجود و همچنین امکان مانور بین شبکه های 400 تا 132 کیلوولت در منطقه شمالی باعث کاهش هزینه ها می شود.

دشت بزور اظهار داشت: منطقه شمالی خوزستان یکی از اولویت های شرکت برق منطقه ای خوزستان در توسعه زیرساخت ها و اجرای چندین پروژه عمرانی در این منطقه است.

انتهای پیام