استان ها

معاون برنامه‌ریزی شهردار مشهد استعفا داد

ایران تودی / خراسان رضوی معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی مشهد با استناد به استعفای وی ، موافقت شهردار را برای استعفای خود اعلام كرد.

شهریار الشیخ در مصاحبه با ایران تودی ، ضمن تأیید استعفای خود برای پذیرش استعفای شهردار ، اظهار داشت: شهردار استعفای خود را پذیرفته است. البته من آن را ندیدم ، اما شنیدم که او موافقت کرد که استعفا دهد.

وی در پاسخ به سوالی درباره دلایل استعفای وی گفت: من دلایل خاص را در نامه استعفا توضیح دادم.

معاون شهردار مشهد درباره برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی امشب نامه استعفای خود را به شهردار در اینستاگرام خود منتشر کرد.

وی در این نامه گرچه به فعالیت مشهد در زمان حضور در شهرداری اشاره داشت ، اما دلیل استعفای خود را بیان كرد: این دوره با اظهارات ، محدودیت ها و اعلامیه های تعدادی از نهادهای نظارتی همراه بود و به لطف ادارات و شرایط دلسوزانه آن. من تمام محدودیت ها و اضافات را که فکر می کنم فراتر رفته ام ، پیدا کرده ام. به ویژه ، از ابتدای سال 1999 ، جمع آوری این محدودیت ها باعث شده است تا خدمات مفید من منحرف شود و من دیگر نمی توانم به همکاری خود ادامه دهم.

معاون شهردار مشهد در ادامه نامه خود برای برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی ، با اشاره به پروژه های تکمیل شده در این زمینه و عذرخواهی از شهردار ، اعضای شورای شهر ، همکاران و شهروندان گفت.

وی در نامه آینده خود “برای آینده” در زمینه کار نکاتی را ذکر می کند.

الشیخ در آخرین بخش از نامه خود اظهار داشت: “من صمیمانه می خواهم اصلاح قوانین و مقررات ملی در سطح شهرداری ها را انجام دهم ، که با آن جناب عالی شروع به طراحی مجدد فرایند ، کاهش تعداد درخواست تجدیدنظر ، کوتاه کردن رویه ها و امضاهای غیر ضروری می کنند.” و سلامت و شفافیت در دسترس خواهد بود و صرفه جویی در نتیجه و مدیریت بهتر صنایع از طریق انتخابات و اجرای پروژه می تواند حاکمیت شهری را به یک نهاد مؤثرتر تبدیل کند.

من به همان عهدی که من بستم ادامه خواهم داد. هنگام اتمام بخش هایی از برنامه و کار ، من هر کجا که هستم ، تمام تلاش خود را خواهم کرد. امیدوارم همه کسانی که به حمایت و تلاش خود مدیونم باشند مرا ببخشند و بخشش و دعای خود را باز نگذارند. از این پس ، هر کجا که هستم ، من هیچ ایده ای ندارم ، فقط پیشرفت و پیشرفت کشور عزیزمان را انجام می دهم و مانند گذشته و با همان ایمان ادامه خواهم داد.

قلب مغرور و مجموعه ای از سرها به پایین

ما زندگی می کنیم مانند یک عمر

شهریار آل شیخ

پیام تمام شد