استان ها

مشکلات مالی حل و فصل شد/ اعزام دختران هندبال به قهرمانی آسیا قوت گرفت

به دلیل مشکلات مالی، اعزام تیم هندبال بانوان به مسابقات قهرمانی آسیا تا حدودی لغو شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، اینچئون از سوم تا سیزدهم آذرماه میزبان مسابقات هندبال قهرمانی بانوان آسیا و رقابت های مقدماتی جام جهانی 2023 است. تیم هندبال بانوان ایران در گروه A به مصاف تیم های کره جنوبی، ازبکستان، هند و استرالیا می رود.

در روزهای اخیر اخباری مبنی بر عدم اعزام تیم ملی هندبال بانوان به این مسابقات به دلیل مشکلات مالی منتشر شد که با موافقت انجمن مشکلات مالی اعزام تیم تا حدود زیادی برطرف شد و اسپانسرها هزینه های اعزام تیم را تامین کرد.

هدایت تیم هندبال بانوان بر عهده بوچه دیاز و مسعود ظهرابی بود و با توجه به نتایج کسب شده در مسابقات کشورهای اسلامی احتمال جدایی بوچه دیاز افزایش یافت. البته موضوع سرمربی تیم ملی هندبال بانوان هنوز قطعی نشده و هفته آینده در این خصوص تصمیم گیری خواهد شد.

تیم هندبال بانوان برای حضور در این دوره از مسابقات پوست خود را درآورده است و بازیکنان جوان ترکیب اصلی این تیم را تشکیل می دهند.

همچنین تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان تنها نماینده ایران در جام باشگاه های بانوان است که با پوچه دیاز مونتسرات در این رقابت ها حضور دارد. قزاقستان از 18 مهرماه میزبان این مسابقات است و تیم سپاهان یکی دو روز دیگر راهی این کشور می شود.

تیم هندبال مردان برای مسابقات قهرمانی جهان که از دی ماه به میزبانی سوئد و لهستان برگزار می شود در کشورهای تونس، لهستان و صربستان اردو زده است.

انتهای پیام/4057/