عمومی

مشکلات امروز کشور ناشی از مدیریت گذشته‌ است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، آیت الله سید احمد علم الهدی در نماز جمعه مشهد مقدس در حرم امام رضا (ع) خطبه خواند.ع) وی با بیان اینکه سخنان رهبر معظم انقلاب در دولت سیزدهم در واقع راهبردهای اصلی نظام و انقلاب بود ، اظهار کرد: اگر چند نماز جمعه را برای تبیین این نکات اختصاص دهیم ، دیگر نمی توانیم این کار را انجام دهیم. به این استراتژی ها را توضیح داده و توضیح دهید.

“حکمرانی انقلابی” یکی از مهمترین جنبه های فرهنگ انقلابی بود و وی ادامه داد: این دولت اقدامات زیادی را در جهت اعمال فرهنگ حکمرانی انقلابی در جامعه انجام داده و اقدامات و برنامه هایی را برای ایجاد تحول در حوزه های حکومتی کشور تعیین کرده است. “

مشکلات امروز کشور ناشی از مدیریت روزمره گذشته است

امام جمعه مشهد ، جمعه مقدس ، گفت که اداره منظم مشکلات کشور را حل نمی کند ، مدیری می خواهد با توجه به فرصت ها و نیروی انسانی موجود کشور را اداره کند ، برای این سیستم ، این اداره یک اداره روزانه و معمول است. انقلاب م notثر نیست

وی مشکلات کشور را به این ذهنیت حکمرانی مرتبط دانست و گفت: “در گذشته کسانی که حکومت می کردند فاسد و مغرض نبودند ، آنها می خواستند با توانایی های موجود و برنامه های روزانه خود برای اداره کشور ، کشور را به طور طبیعی اداره کنند.” این اتفاق نیفتاد. و این مشکلات برای مردم بوجود آمد.

آیت الله علم الهدی تأکید کرد که رهبر معظم انقلاب دستور دادند فرهنگ رهبران کشور تحت عنوان “بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی” دارای مدیریت باشد.

یک مدل کامل از حکومت جهادی

وی افتتاح بیمارستان 110 تختخوابی برای فقرا در مشهد را الگویی کامل برای مدیریت جهادی و انقلابی عنوان کرد. دتخت خواب ایجاد شد و مهمتر از همه ، کل فضا پر از اکسیژن بود به طوری که در نزدیکی هر تخت اکسیژن وجود داشت.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر روی آوردن به حکومت انقلابی و جهادی کشور گفت: شما برادران و خواهران باید به این حکومت جهادی کمک کنید.

وی افزود: “نه از کسانی که انقلاب را قبول ندارند ، بلکه از عزیزان من که جان خود را دادند و شهید شدند ، که برای انقلاب ایستادند و عزت این انقلاب را ثابت کردند. این مدیریت جهادی و انقلابی ، عوامل معروف ، از خودت پذیرایی کن.