علمی و پزشکی

مسافران پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردند

رئیس مرکز هماهنگی خدمات سفر با حضور در فرودگاه مهرآباد و ایستگاه راه آهن تهران از ارائه خدمات به مسافران و رعایت پروتکل های بهداشتی مطلع شد.

به گزارش ایران تودی ، به نقل از روابط عمومی معاون گردشگری ، ولی تیموری در این بازدید نظارتی با بسیاری از مسافران در پایانه های مسافری فرودگاه و راه آهن گفت وگو کرد و از پروتکل های بهداشتی مطلع شد. مشاهده شد.

رئیس مرکز هماهنگی خدمات سفر با اشاره به اجرای کلیه دستورالعمل های بهداشتی توسط آژانس ها و مسافران مانند فرودگاه ها ، راه آهن و پایانه های مسافربری اظهار داشت که از رعایت پروتکل های بهداشتی در نووروز 1400 خوشحال است. “خوشبختانه ، طبق بازدیدهای میدانی و گزارش ها ، امسال بیشتر مسافران و مردم در نوروز پروتکل های بهداشتی را دنبال کرده اند.

وی گفت: تأکید ما در وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی و در ستاد ملی علیه کرونا این بود که از بازدیدهای غیرضروری جلوگیری کنیم و خوشبختانه تا امروز در شهرهای قرمز و نارنجی نباشیم که این موضوعات به خوبی مشاهده می شوند. “

تیموری با اشاره به پایان موج اول تعطیلات نوروز افزود: در قسمت اول تعطیلات نوروز شاهد بودیم که مسافران پروتکل های بهداشتی خوبی را برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا دنبال می کنند. در همین حال ، هتل ها و مراکز اقامتی مجاز ، رستوران ها ، مجتمع های خدمات گردشگری با اندازه متوسط ​​و … امکانات گردشگری ، از جمله مرکز ملی کنترل تاج ، همکاری خوبی داشتند و کلیه دستورالعمل های ارائه شده توسط این ستاد به خوبی اجرا شد.

معاون گردشگری وزارت فرهنگ ، گردشگری و صنایع دستی افزود: در موج دوم تعطیلات نوروز که مصادف با هفته دوم فروردین و هفته کار است ، به نظر می رسد بیشتر سفرها کاری و حجم انتظار می رود که سفرها در مقایسه با موج اول کاهش یابد. “مراکز گردشگری و همچنین خطوط هوایی ، راه آهن و اتوبوس های حومه ای رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی را دارند.

در این بازدیدها ، روسای بخشهای مختلف فرودگاه مهرآباد و راه آهن تهران گزارشی را به رئیس ستاد مرکز هماهنگی خدمات سفر ارائه دادند و توضیح دادند که پروتکل های بهداشتی در این دو مکان برای جلوگیری از انتقال به کرونا چگونه رعایت می شود. ویروس.

معاون گردشگری ، سخنگوی وزارت بهداشت ، شنبه 27 آوریل ، با ابراز خرسندی از میزان انطباق با پروتکل های بهداشتی ، گفت که میزان انطباق با پروتکل های بهداشتی در کشور به 57.88 درصد کاهش یافته است:

سیما سادات لاری همچنین گفت که استفاده از ماسک در پایانه های مسافربری کمترین است و این نسبت از اواسط مارس 2016 تا روزهای اول تعطیلات نوروز 1400 به شدت کاهش یافته است.

انتهای پیام