اقتصادی

مدیرکل فنی و حرفه ای نیامده استعفا داد/ نام مدیرکل جدید افشا می شود؟

ایران تودی/ گلستان هنوز یک هفته از این انتصاب نگذشته بود که سرپرست جدید اداره کل فنی و حرفه ای برای حفظ وحدت استان و به دلیل مخالفت استاندار با انتصاب وی از سمت خود استعفا داد.

چند سالی است که اداره کل فنی و حرفه ای ولایت گلستان در کار و تلاش و توسعه استان دستخوش تحولات و تحولات ناخوشایندی بوده و به نوعی این اداره کل در افق بوده است. خودش راه درازی را پیموده بود و نتوانست آنطور که باید و شاید انتظاراتش را برآورده کند.

در ماه های اخیر و پس از تشکیل دولت جدید، زمزمه های زیادی برای تغییر در رئیس این اداره به گوش می رسد و تقریباً هر چند روز یک بار موضوع جابجایی مدیرکل این نهاد در استان گلستان خبرساز شده است. و در رسانه ها اخذ شده.

تعاون، معاون وزیر کار و تامین اجتماعی، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای پس از کش و قوس های فراوان و نام های مختلف، با حکم حسینیه گلام حسینیه، حمیدرضا خورشیدی سرپرست اداره کل آموزش فنی شد. و مسلکی ولایت گلستان «سید علیرضا حسینی» منصوب و اعدام شد.

اما این انتخاب به طور غیرمستقیم مورد انتقاد والی گلستان و یکی از مقامات ارشد دولتی در این ولایت قرار گرفت و وی از عدم هماهنگی و عدم دریافت نظر وی گلایه داشت که از همان ابتدا نشان می‌دهد که گروهی از رهبران و مدیران بلندپایه به این موضوع پرداخته‌اند. نامزد شده است و برای مدیریت حرفه ای نخواهد بود.

اینجا بود که حمیدرضا خورشیدی در اقدامی قابل تقدیر برای حفظ همبستگی انقلاب در استان گلستان، طی نامه ای به معاون وزیر و رئیس سازمان فنی و حرفه ای، انتصاب وی را به عنوان سرپرست اداره کل فنی و حرفه ای تایید کرد. دپارتمان حرفه ای. والی گلستان شد تا از ظرفیت اداره و فرد خواستار الغا استفاده کند. اقدامی شایسته که نشان می دهد بیش از عطش قدرت قصد خدمت به مردم و بهروزی استان را دارد. اما به نظر می رسد نبود چنین هماهنگی و افشای آن به ویژه پس از انتصاب و معرفی می تواند به چهره دولت و انقلاب در استان گلستان آسیب جدی وارد کند.

به همین منظور فرماندار گلستان با هماهنگی سازمان فنی و حرفه ای کشور رئیس جدید این اداره را که نام وی از اتاق کمیته انتصابات استانداری به بیرون درز نمی کند معرفی خواهد کرد.

انتهای پیام/