فرهنگ و هنر

مدرسه تلویزیونی ایران در سلیمانیه عراق

مدرسه تلویزیونی ایران در سلیمانیه ، عراق

مدیر شبکه آموزش سیما با اشاره به بازخورد مدرسه تلویزیون در مناطقی که کمتر تصور می شود ، ادامه داد: دیروز چندین فیلم از سلیمانیه عراق برای ما ارسال شد. دانش آموز: “من هستم” “من در مدرسه تلویزیون ایران از کلاسهای درس استفاده می کنم و معلمان این تصاویر را ضبط و برای ما ارسال می کنند.”

به گزارش ایران تودی ، به نقل از روابط عمومی در شبکه آموزش سیما ، محسن وزیر آموزش و پرورش همزمان با هفته بزرگداشت معلم به طور سهوا در پشت صحنه تیراندازی 8 از حاجی میرزایی دیدار کرد. دوره علوم تجربی کلاس در دانشکده تلویزیون ایران. و او با مأمورین دیدار و گفتگو کرد.
در این جلسه که با مسعود احمدی افزادی مدیر شبکه آموزش سیما و وزیر آموزش و پرورش همراه بود گزارشی از روند تولید برنامه ارائه شد.
حاجی میرزایی حضور معلمان باتجربه در مدرسه تلویزیون ایران را گامی مؤثر در جهت دسترسی به عدالت آموزشی و دسترسی عادلانه تر به فرصت های آموزشی توصیف کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به یکی دیگر از مدارس تلویزیونی در ایران اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از ویژگی های آموزش تلویزیون ترویج و ارتقاء نوع آموزش در بین معلمان است که به مهارت های تدریس آنها نیز کمک می کند و از یک طرف می توان گفت مدرسه ایران تلویزیون نیز دوره ای برای معلمان است.

احمدی افزادی ، مدیر شبکه آموزش سیما نیز با اشاره به بازخورد مدرسه تلویزیون ایران در بین خانواده ها ، اظهار داشت: ارتباط تصویری و شبکه سازی از جمله مناطقی است که شاید کمتر قابل تصور باشد.
وی ادامه داد: “دیروز چندین فیلم از سلیمانیه عراق برای ما ارسال شد. در یکی از این فیلم ها ، یک دانش آموز به من گفت:” من از کلاس های درس در تلویزیون تلویزیون ایران استفاده می کنم و معلمان این تصاویر را ضبط و برای ما ارسال می کنند. ” .
مدیر شبکه آموزش سیما با اشاره به عدالت آموزشی ایجاد شده با شروع مدرسه تلویزیونی ایران گفت: مکتب تلویزیون ایران باعث شده است که قانون آموزشی یکدست و یکسان نمایش داده شود و این سبک ارتقا یابد. همان تدریس در کشور. ” این بسیار مطلوب است.
احمدی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: پیشنهاد من این است که دانشگاه فرهنگیان ممکن است واحدهایی را برای ارزیابی کیفیت ، آموزش خدمات و غیره اختصاص دهد.

انتهای پیام