علمی و پزشکی

مدارس گناباد غیرحضوری شدند – ایران تودی

ایران تودی/ خراسان رضوی رئیس آموزش و پرورش گناباد گفت: با توجه به ظهور سویه جدید بیماری عروق بیماری کرونا قلب، کلیه فعالیت های آموزشی در مدارس گناباد به جز دبیرستان های روستایی به مدت 10 روز به صورت مجازی برگزار می شود.

حسین احمدی در گفت وگو با ایران تودی، اظهار کرد: سه شنبه از 12 بهمن ماه به صورت مجازی و تا پایان هفته آینده 10 روز ادامه خواهد داشت.

وی گفت: مدارس چند کلاسه روستایی مدارسی از یک تا 15 دانش آموز هستند و به دلیل کم بودن تراکم جمعیت، آموزش به صورت حضوری و بر اساس مقررات بهداشتی انجام می شود، اما در صورت علامت دار شدن دانش آموزان یا دانش آموزان، این مدارس انجام نمی شود. عمل کردن. .

در یکی دو روز گذشته به طور متوسط ​​7-8 دانش آموز مبتلا به بیماری عروق بیماری کرونا بودند

رئیس آموزش و پرورش شهرستان گناباد نیز با بیان اینکه دانش آموزان این شهرستان به کرونا مبتلا شده اند، گفت: به طور میانگین در یکی دو روز گذشته هفت یا هشت دانش آموز به کرونا مبتلا شده اند. با توجه به روند رو به رشد این آمار و شیوع بالای سویه جدید، تصمیم بر این شد که در حال حاضر فعالیت های آموزشی در مدارس شهری به صورت مکاتبه ای انجام شود.

احمدی گفت: مدارس با ستاد کرونا همکاری خوبی دارند و دانشگاه علوم پزشکی گزارش می دهد که مدارس شهرستان بیش از 85 درصد مشکل بهداشتی دارند، این یک چهره مجازی است که داشتیم، یکی دو مورد در هفته گذشته. .

رئیس آموزش و پرورش گناباد گفت: از ابتدای شروع بیماری های قلبی و عروقی و در 2 سال گذشته همکاری خانواده ها با مجموعه آموزشی شهرستان بسیار خوب بوده است و امیدواریم این همکاری ها ادامه داشته باشد و خانواده ها آموزش های مجازی را در سطح شهر داشته باشند. به ما اجازه دهید به وضعیت برگردیم تا بتوانیم رودررو به عمل خود ادامه دهیم.

بر اساس آخرین به روز رسانی برنامه ماسک، شهر گناباد در حال حاضر در وضعیت تاج زرد قرار دارد و بر اساس گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گناباد، 128 آزمایش در 24 ساعت گذشته انجام شده است که از این تعداد آزمایش انجام شده است. 84 نفر مثبت شدند. . همچنین در حال حاضر سه نفر به دلیل بیماری عروق بیماری کرونا در بیمارستان علامه بهلول گنابادی بستری هستند. از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون 365 نفر جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/