استان ها

محمدیه و مهرگان به کارگاه بزرگ عمران و سازندگی تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری ایران تودی در قزاقستان؛ جلسه شامگاه چهارشنبه بین شهرداری محمدیه و DG راه و شهرسازی برای امضای تفاهم نامه اجرای پروژه های عمرانی و زیربنایی در منطقه شهری مهرگان ، با حضور معاون فرماندار علی فرخزاد ، مدیرکل مصطفی صالحی ، مبارک قدم ، مدیرکل راه و شهرسازی فرماندار آن ، شهردار و اعضای شورای اسلامی محمدیه ، در اتاق مدیریت بحران اداره گیاهان برگزار شد.

محمد نصیری در این جلسه گفت: منطقه شهری مهرگان دارای مشکلات و چالش های زیادی در بخش فرهنگی ، اجتماعی ، امنیتی است و فاقد پارکینگ ، پلیس ، کتابخانه ، فرهنگسرا و مسجد است که باید مورد رسیدگی قرار گیرد.

image_2021_3_10-9_14_47_547_CoO

فرماندار البرز اظهار داشت: برای دستیابی به جابجایی آسان و روان شهروندان باید به نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری مهرگان توجه جدی شود.

نصیری اظهار داشت: در حال حاضر برای رفع مشکلات ترافیکی درون شهر و همچنین اصلاح پل 9D و ساخت عنصر ورودی شهر ، حصارکشی آبراه ورودی شتارک ، نیاز به خرید 115 دستگاه تاکسی و اتوبوس داریم. جلوگیری از غرق شدن از نوجوانان و جوانان باید مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: خوشبختانه در مکه ، بسیاری از استانهای استان و کشور با چالش تأمین منابع مالی روبرو هستند ، در شورای شهر محمدیه شاهد سه برابر شدن بودجه هستیم که منجر به تعهد جدی اعضا و جذب مقامات و پشتیبانی استانی. “

فرماندار البرز یادآور شد: ما در موقعیتی هستیم که به شهرداری ها توصیه کنیم برنامه توسعه جدید را شروع نکنند ، اما با توانایی های خوب شورا و شهرداری اقدامات توسعه بسیار خوبی در محمدیه و مهرگان انجام شده است که جای تقدیر دارد.

وی اظهار داشت: شهر محمدیه و منطقه شهری مهرگان امسال به یک سایت بزرگ ساخت و ساز تبدیل شده است و به زودی چهره این منطقه تغییر می کند و تغییر می کند.