استان ها

مبارزه قاطع با فساد باید در اولویت حراست ها باشد

به گزارش خبرگزاری ایران تودی از آذربایجان غربی، مدیرکل اطلاعات استان آذربایجان غربی ضمن تاکید بر ظرفیت های عظیم دستگاه های امنیتی، بهبود محیط های اداری، حفاظت حقوق تابعیت؛ قاطعانه برخورد و مبارزه کنید فساد وی اقتصاد را یکی از مهمترین وظایف و اولویت های کاری مجموعه حراست استان دانست.

وی در ادامه به اقدامات متعددی که توسط اداره اطلاعات در زمینه مبارزه با تروریسم برای اقدام قاطع علیه فساد انجام شده است، اشاره کرد. دهکده وی افزود: بازخوردهای بسیار مثبت و رضایت مردم از این اقدامات نشان می دهد که نیاز است از سوی نهادهای نظارتی و قوه قضائیه با فساد و بی نظمی برخورد شود. امنیت و آرامش جامعه و نهادهای حاکمیتی همواره از حمایت همگانی و گسترده مردم در انجام وظایف مشروع خود برخوردار هستند.

مدیرکل اطلاع رسانی استان هم افزایی با مدیریت عالی و همه مدیران استان را از دیگر وظایف خطیر حراست دانست و بیان کرد: بر اساس دستورالعمل ها. مقام معظم رهبری همه ما وظیفه داریم کمک کنیم دولت برای افزایش رضایت مردم و مردم، تمام تلاش خود را می کنیم و به تعهدات قانونی خود متعهد هستیم.

در ادامه همایش، رئیس حراست کل استان نیز نگهبانی را مامن ارباب رجوع و محل اعتماد دستگاه های مختلف دانست و رعایت توصیه های امنیتی را یکی از عوامل موفقیت این دستگاه برشمرد. افزایش رضایت رهبران و مردم

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:

ارز را وارد می کنم

نویسنده:

علی حسود است

با دوستانتان به اشتراک بگذارید: