استان ها

لیست بهترین دسرها برای مهمانی تولد

تولد یکی از مهم ترین روزهای زندگی هر فرد محسوب می شود و مهمانی با عزیزانتان این روز را بسیار خاطره انگیز می کند. محدودیتی برای پذیرایی از مهمانان تولد و انواع شیرینی، کیک، دسر و … وجود ندارد. می توانید بر اساس ذائقه، بودجه و تعداد مهمانان خود از آن استفاده کنید، اما سن مهمانان می تواند در انتخاب دسر تاثیر بگذارد. یا طراحی

به گزارش خبرگزاری آنا، تولد یکی از مهم ترین روزهای زندگی هر فرد محسوب می شود و مهمانی با عزیزان این روز را بسیار خاطره انگیز می کند. پذیرایی از مهمانان تولد و انواع شیرینی، کیک، دسر و … محدودیتی ندارد. می توانید بر اساس ذائقه، بودجه و تعداد مهمانان خود از آن استفاده کنید، اما سن مهمانان می تواند در انتخاب دسر تاثیر بگذارد. یا طراحی اگر می خواهید بهترین و محبوب ترین دسرهای تولد را بشناسید، در اینجا لیستی از بهترین دسرهای جشن تولد را مشاهده می کنید.

پای توتفرنگی

پای توت فرنگی یکی از شیک ترین دسرها است و می تواند برای جشن تولدهای نسبتا رسمی و شلوغ مناسب باشد. این دسر به روش های مختلفی درست می شود. توت فرنگی میوه ای محبوب برای تزیین انواع شیرینی های خانگی است، چه تازه، چه خشک و چه ساده. همچنین می توانید از شیرینی فروشی آنلاین خرید کنید. می توانید به صورت آنلاین سفارش دهید و انواع شیرینی ها را با قیمت های مختلف خریداری کنید.

انواع چیزکیک

کیک پنیر یک دسر بسیار ساده و بسیار محبوب است. انواع چیزکیک ها هم از نظر مواد اولیه و هم از نظر طرز تهیه بسیار انعطاف پذیر هستند. چیزکیک ها را می توان به هر اندازه و شکلی برش داد و روی آن را با انواع خامه ها، مغزها، میوه ها و غیره ریخت. اگر می خواهید یک میز تولد رنگارنگ و شیک داشته باشید، چیزکیک می تواند انتخاب بسیار خوبی باشد. در ضمن چیزکیک ها هم برای جشن های تولد صمیمی و هم برای جشن های تولد شلوغ، جذاب و مناسب هستند.

موس شکلات

موس شکلاتی یک دسر بسیار خوشمزه و پرطرفدار است. بچه ها معمولاً به این دسر فرانسوی علاقه زیادی دارند. مواد اصلی این دسر سرد خامه و شکلات است. انتخاب ظرف مناسب برای سرو موس شکلاتی می تواند بر اساس سلیقه های مختلف باشد و به طور کلی کاسه های کوچک از جمله ظرف های مناسب برای سرو موس شکلاتی هستند.

تیرامیسو

لیستی از بهترین دسرها برای جشن تولد

قهوه و نسکافه مواد اصلی تیرامیسو هستند. این دسر ایتالیایی بسیار لذیذ در گروه دسرهای سرد یا سرد قرار می گیرد، تهیه آن آسان است و مواد آن نیز قیمت مناسبی دارد. این دسر ظاهری شیک دارد و برای انواع جشن تولد مناسب است.

دسر میوه شکلاتی

این دسر بسیار شیک و خوشمزه نیز در گروه دسرهای سرد قرار می گیرد. ترکیبی از شکلات تلخ یا شکلات شیرین و سایر شکلات ها با میوه هایی مانند توت فرنگی، کیوی، موز و غیره. بسیار جذاب در ضمن تهیه این دسر زمان زیادی نمی برد و به راحتی تهیه می شود.

دسر میوه شکلاتی می تواند برای کودکان بسیار جذاب باشد و همچنین امکان طراحی فانتزی این نوع دسر و تزیین فانتزی می تواند برای کودکان بسیار جذاب باشد.

دسر شکلاتی پسته

دسر شکلاتی پسته به عنوان دسر مهمانی از جمله دسر جشن تولد نیز مناسب است. این دسر با استفاده از پسته تازه درست می شود. قیمت پسته درجه یک مانند پسته اکبری، پسته رفسنجان و پسته تووه ممکن است با سایر پسته ها متفاوت باشد. برای خرید یک کیلو پسته مرغوب بهتر است به دنبال فروشگاه های میوه خشک و شیرینی فروشی های معتبر باشید.

انواع بستنی

بستنی ها از جمله دسرهای مورد علاقه کودکان، نوجوانان و بزرگسالان هستند و اگر نگران این هستید که مهمانان از غذایی که تهیه کرده اید خوششان نیاید، می توانید بستنی را به عنوان دسر محبوب سرو کنید. بستنی سرخ شده نیز بسیار جذاب است. این بستنی هم به راحتی درست میشه. بستنی سرخ شده بر خلاف اسمش بسیار راحت درست می شود و همانطور که گفته شد می تواند یک دسر جالب و جذاب برای تمام سنین باشد.

انواع پنکیک

پنکیک نیز می تواند به عنوان یک دسر جذاب به خصوص برای کودکان بسیار مناسب باشد. اگر بچه هایی به عنوان مهمان دارید، طراحی پنکیک یک نکته مهم است. می توانید روی پنکیک ها را با خامه و میوه تزیین کنید تا بچه ها هم از طعم آن لذت ببرند.

انواع پودینگ

پودینگ ها بسیار خوشمزه هستند. به عنوان مثال می توان به پودینگ شکلاتی آجیلی و پودینگ میوه اشاره کرد. دستور تهیه پودینگ گردو و شکلات بسیار ساده است. این پودینگ از گروه دسرهای گرم بدون فر می باشد.

پای بانوفی

لیست بهترین دسرها برای جشن تولد

این دسر بسیار شیک و خوش طعم نیز یکی از بهترین دسرها برای جشن تولد است. مواد اصلی این دسر منجمد بیسکویت و کارامل است. پای بانوفی نیز از میوه هایی مانند موز تهیه می شود.

راک ایتالیایی

این دسر ایتالیایی ظاهری جذاب دارد و بسیار خوش طعم است. راکر ایتالیایی برای تولدهای کوچک و صمیمی مناسب است. مواد اولیه فراوان و قیمت آن مقرون به صرفه است. روک های ایتالیایی بسیار متنوع هستند و شامل انار، شکلات، سیب و موز و … می شود.

دسرها در هر کشوری جایگاه ویژه ای دارند و می توان به دسرهای عربی، دسرهای اروپایی، دسرهای ترکی، دسرهای ایرانی و … اشاره کرد. از آنجایی که جشن تولد برای بسیاری از افراد مهم است، معمولا توجه زیادی به پذیرایی مناسب در این مهمانی ها می شود. دسرها مواد اولیه جشن تولدهای بزرگ و کوچک هستند. برخی از بهترین دسرهای جشن تولد شامل چیزکیک، بستنی، موس شکلاتی و غیره است که می توانید برای جشن تولد آینده خود در نظر بگیرید.

انتهای خبر/

انتهای پیام/