ورزشی

لواندوفسکی و هازارد خداحافظی کردند؛ حاج صفی و انصاری فرد به دنبال جام ملت های آسیا!

درس هایی که هرگز از جام جهانی نگرفتیم

در حالی که ستاره های بزرگ پس از حذف از جام جهانی با تیم های ملی مختلف خداحافظی کردند، بزرگان فوتبال کشورمان منتظر برنامه های خود برای جام ملت های آسیا هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، روزی از یکی از ستاره های بزرگ فوتبال ایران پرسیده شد که چرا با این سن و سال از فوتبال خداحافظی نمی کنی، او پاسخ داد اگر بتوانم 60 میلیون تومان درآمد داشته باشم. سال، بر چه اساسی باید خداحافظی کنم؟

این داستان مربوط به 15 سال پیش است، سال هایی که 60 میلیون تومان واقعا پول زیادی بود و با این پول می شد چند آپارتمان در تهران خرید. این اتفاق در سال های گذشته و در لیگ برتر فوتبال ایران رخ داده است به طوری که اکنون در بسیاری از تیم های داخلی شاهد ادامه بازی برخی بازیکنان و عقد قراردادهای بزرگ با وجود سن بسیار بالا هستیم. اما داستان تیم ملی متفاوت است.

قبل از جام جهانی انتظار می رفت کارلوس کی روش تیم ملی خود را جوان کند، اما نشد و یک روز در دیدار تن به تن با روسای فدراسیون فوتبال گفت که اگر چند ماه زودتر آمده بود. ، او می آمد. من قطعا جوان هایی مثل مهدی قیدی و محمد محبی را به قطر بردم، کمی قبل از جام جهانی با شما قرارداد بستم و نمی توانستم جوان ها را به خطر بیندازم.

لواندوفسکی و هازارد خداحافظی کردند.  حاج صفی و انصاری فرد به دنبال جام ملت های آسیا هستند!

جام جهانی طبق معمول بعد از سه بازی برای تیم ملی ایران به پایان رسید و انتظار می رفت حداقل چند بازیکن از تیم ملی خداحافظی کنند اما نه تنها حتی خداحافظی هم نکردند! جالبتر اینکه شنیده می شود برخی از بازیکنان باتجربه تیم ملی منتظر تمدید قرارداد کارلوس کی روش برای جام ملت های آسیا هستند تا او در یک تورنمنت معتبر دیگر به میدان برود.

این وضعیت زمانی توجیه اقتصادی دارد که بدانیم بعد از جام جهانی علاوه بر خودرویی که به تیم ملی تحویل داده شد، مقدار زیادی سکه و جوایز مختلف نیز دریافت کردند.اینجا را نگاه کنبا این حال برای برخی از بازیکنان مطرح تیم ملی، جام ملت های آسیا آخرین جام معتبر زندگی ورزشی آنهاست و نمی خواهند این فرصت را از دست بدهند.

لواندوفسکی و هازارد خداحافظی کردند.  حاج صفی و انصاری فرد به دنبال جام ملت های آسیا هستند!

اگر می بینید ستاره هایی مثل ادن هازارد، دنی آلوز، تیاگو سیلوا، گرت بیل، مانوئل نویر و لواندوفسکی در جام جهانی از فوتبال خداحافظی می کنند، ربطی به فوتبال ایران و پیرمردهای تیم ملی ندارد. آنها اجازه دارند برای آینده خود تصمیم بگیرند، اما در ایران فوتبالیست ها جور دیگری فکر می کنند و بر اساس این تفکرات تا زمانی که جان و نفس می کشند برای تیم ملی بازی می کنند، انگار باید مربی بعدی تیم ملی خود باشند. .و با هزار و یک قلدر مقابل سرمربی تیم ملی موضع گیری کند.

اتفاقی که در زمان اسکوچیچ افتاد، کریم انصاری فردی به دلیل اینکه سنش زیاد است و نمی تواند در تیم ملی کار کند به تیم ملی دعوت نکرد، همین نظریه در مورد حاج صفی هم وجود داشت، اما سرنوشت اسکوچیچ همان با این بازیکنان اتفاق افتاد که همه به چشم خود دیدند. حالا باید از این آقایان بپرسید! لواندوفسکی، هازارد، نویر و بیل خداحافظی کردند، باز هم می خواهی بمانی؟!

انتهای پیام/