ورزشی

قهرمانی رکابزن بلژیک در مرحله اول – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سی و پنجمین تور بین المللی دوچرخه سواری ایران و آذربایجان امروز پنجشنبه هفتم مهرماه با حضور 62 دوچرخه سوار از 8 کشور و 11 تیم داخلی و خارجی در تبریز آغاز شد.

مرحله اول این تور بین المللی امروز ساعت 11 صبح از ایستگاه مارپیچ گلی به طول 150 کیلومتر آغاز می شود و دوچرخه سواران 150 کیلومتر تا بزرگراه شهید کسایی جزیره اسلام را طی می کنند و در نهایت به شهر ارومیه ختم می شود.

در پایان مرحله اول این تور، جان مارشال از تیم تارتلو بلژیک اول شد، محمد نوری من از تیم DFG مالزی دوم شد و تیراپل چیانگ از تایلند سوم شد.

در پایان اولین مرحله این تور، محمد نوری من از تیم DFG مالزی با کسب بیشترین امتیاز در بخش کوهستانی مسیر تبریز – ارومیه قهرمان کوهستان شد.

دیوید یرمن از تیم Bike Eyed آلمان پیراهن خال خالی، جان مارشال از تیم تارتلو بلژیک پیراهن طلایی و پروتوچ آفریقای جان کلود پیراهن سفید بر تن داشتند.

ترنگانو و DFG مالزی، پروتاچ آفریقای جنوبی، BikeID آلمان، روژای اندونزی، سیدی علی از مراکش، TCC تایلند، تارتلتتو ایزورکس بلژیک و تیم ملی عراق 10 تیم خارجی و تیم ملی ایران، دانشگاه آزاد شرق تبریز و دانشگاه ارویج شرقی هستند. تیم های محلی در این تور حضور دارند.

مرحله دوم این تور فردا جمعه در 148 کیلومتری ایل گلی تبریز تا منطقه آزاد ارس برگزار می شود.

تور دوچرخه سواری ایران و آذربایجان در سال های 2019 و 2019 به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نشد، اما امسال به دلیل رفع محدودیت های ناشی از ویروس کرونا برای سی و پنجمین بار با حضور 11 تیم داخلی و خارجی برگزار می شود. . استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل از هفتم تا یازدهم مهرماه میزبان این مرحله خواهند بود.