استان ها

قطب رسانه‌ای جوانان و سازمان‌های مردم نهاد کشور رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری ایران تودی در شهرستان البرز این مراسم چهارشنبه شب به میزبانی شهر نظرآباد برگزار شد و با راه اندازی این سایت خبری ، محصولات رسانه ای رویدادها و نیازهای سیاست های جوانان به شکلی ویژه به مردم ارائه می شود.

معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان در مراسم افتتاح مرکز رسانه جوانان و سازمان های غیردولتی گفت: وحدت ، همبستگی و ملیت از مهمترین موضوعاتی است که بطور جدی در دستور کار و اولویت های جوانان قرار دارد.

محمدمهدی تندگویان افزود: جوانان همیشه بدون انگیزه مالی ، سیاسی و حزبی پیش از دولتها با انگیزه عمل کرده اند.

وی گفت: “ما سن رهبری در وزارت ورزش و جوانان را کاهش داده ایم.” “جوانان باید برای به عهده گرفتن نقش های رهبری اعتماد کنند.”

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه برای حل مشکلات کشور چاره ای جز اعتماد به جوانان نداریم ، گفت: “تقارن این برنامه با یک روز احترام به خانواده شهدا را فال خوب می دانیم.”

عکس_2021-01-27_17-03-25

معاون وزیر ورزش و جوانان افزود: خون شهدا همچنان با حضور جوانان زیادی در این منطقه جاری است و می توان مطمئن بود که مشکلات و مشکلات کشور جوانان خواهد بود و این کشور قطعاً دارای عاقبت بخیر. “

علی حدادی ، نماینده مردم ساوجبلاغ ، نظرآباد و طالقان ضمن تجلیل از خانواده شهدا در مجلس شورای اسلامی ، تصویری از تپه باستانی ازبک نظارآباد را به معاون امور جوانان وزارت ورزش و فرهنگ تقدیم کرد. . جوانان.

سایت خبری سامان جوان به آدرس زیر موجود است:

montakhabin.com