حوادث

قتل در همدان دستگیری در ساوه/ افزایش ۵۹ درصدی وقوع سرقت

ایران تودی / مرکزی رئیس پلیس راه شهرستان ساوه از دستگیری قاتل ساوه که مرتکب قتل در شهر همدان شده بود خبر داد.

سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی در دیدار با خبرنگاران اظهار داشت: فردی که 48 ساعت پیش در شهر همدان مرتکب قتل شده و خودروی مقتول را سرقت کرده پس از ارتکاب این قتل توسط پلیس همدان تحت پیگرد قانونی قرار گرفت.

وی ادامه داد: این فرد توسط کارآگاهان اطلاعاتی شناسایی و دستگیر شد و یک سری عملیات اطلاعاتی را در مخفیگاه خود در ساوه انجام داد. وی در تحقیقات اولیه به قتل اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی ساوه همچنین به دستگیری یک سارق اعتراف شده در 20 پرونده سرقت در این شهر اشاره کرد و افزود: این سارق در سرقت در ساوه و شهرهای همجوار مرتکب سرقت شده و به عنوان یک باند دستگیر شده با همکاری پلیس کرمانشاه و 20 نفر. مورد سرقت. او در ساوه اعتراف کرد.

وی به دستگیری سارق در شهر قره آباد اشاره داشت که سعی در سرقت از باغ و انبارهای مستاجر داشت و به دنبال دستگیری به هشت فقره سرقت اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه دستگیری و کشف سه مورد سرقت در ساوه از جمله اقدامات پلیس در سال جاری است ، افزود: سرقت گوشواره های چوب در این شهر یکی از سرقت هایی بود که در آن سارق دستگیر و به زندان فرستاده شد.

سرهنگ عیسی آبادی با اشاره به دستگیری محتویات این خودرو از جمله پنج فقره سرقت خودرو و 25 مورد مربوط به محتویات ، افزود: امسال 165 سارق با 344 فقره انواع سرقت در ساوه شناسایی شده اند. در این منطقه ، در مقایسه با سال گذشته ، شاهد افزایش 59 درصدی تعداد سرقت ها و 42 درصد افزایش سرقت های کشف شده بودیم که بیشتر آنها سرقت ها مربوط به سرقت های کوچک بود.

وی همچنین با اشاره به کشف هشت کیلو و 339 گرم مواد مخدر با دستگیری 92 قاچاقچی مرگ اظهار داشت: مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر یکی از اولویت های اصلی پلیس است زیرا قاچاقچیان مرگ آسایش و آرامش مردم را به خطر می اندازند.

رئیس پلیس راه ساوه گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 5 میلیارد و 374 میلیون و 142 هزار ریال ارزش کالاهای ریال از جمله تهویه مطبوع ، لوازم آرایشی ، لوازم خانگی و غیره قاچاق شده است ، از جمله تهویه مطبوع ، لوازم آرایشی ، لوازم خانگی ، و غیره که 25 نفر در آن دستگیر و استخراج شده اند. ” آنها مقامات قضایی شدند.

وی به کاهش 12 درصدی تلفات ، 42 درصد مصدومیت و 45 درصد مصدومیت در سال جاری اشاره کرد و افزود: تعداد کل تصادفات شهری و حومه شهر در مقایسه با سال گذشته 56 درصد کاهش یافته است. در این مدت 100 دستگاه موتور سیکلت و 137 دستگاه متخلف توقیف شد.

رئیس پلیس ساوه خاطرنشان کرد: از زمان آغاز فوران تاج در این شهر ، بیش از 100 واحد صنفی توهین آمیز پلمپ شده است.

انتهای پیام