استان ها

فعالیت ۱۷۹ تعاونی برای اشتغال زنان در آذربایجان غربی

ایران تودی / آذربایجان غربی مدیرکل امور بانوان و خانواده دولت جمهوری آذربایجان غربی با اشاره به استفاده از توان و ظرفیت اساتید دانشگاه ، کارشناسان و فعالان زن در تهیه سند برای بهبود وضعیت زنان و خانواده اظهار داشت: و خانواده.

پریسا آلیلو گفت: امروز 20 اردیبهشت در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با محوریت تصویب و ارائه سندی برای بهبود اوضاع زنان و خانواده برگزار شد که با حضور معاون رئیس جمهور ، فرماندار و رهبران استان در سالن سردار شهید سلیمانی برگزار شد. این فصل براساس اسناد بالادستی و بومی سازی شده و با هدف ارائه راهکارهایی برای بهبود وضعیت زنان و چشم انداز بهبود وضعیت با قدرت دولت و بخش خصوصی ، مردم و سازمانهای غیردولتی ارائه شده است.

وی افزود: براساس آخرین آمار ، 49.2 درصد از جمعیت استان زن هستند و می خواستند تهیه و تهیه یک سند برنامه محور از ویژگیهای ارزیابی ارزیابی جدا از تعمیم باشد.

آلیلو از جمعیت زنان جوان ، مرز مشترک سه کشور ، تنوع قومی و مذهبی ، زنان تحصیل کرده و کارآفرین ، زنان روستایی و سازمان های مردم نهاد به عنوان ظرفیت استان یاد کرد و گفت: این زنان را به کار گرفته است.

مدیرکل امور زنان و خانواده دولت آذربایجان غربی تصریح کرد: اجرای این سند به حمایت رهبران ، فرمانداران و بخش خصوصی بستگی دارد تا وضعیت زنان و خانواده استان بهبود یابد.

پریسا آلیلو ادامه داد ، با تأکید بر اینکه بدون نقش جدی زنان ، توسعه پایدار و متوازن حاصل نمی شود.

ایران تودی اظهار داشت: از حمایت معاون رئیس جمهور ، فرماندار و دیگر مقامات استانی در تهیه این سند قدردانی می کند و ابراز امیدواری کرد که اجرای دقیق و کامل این سند باعث بهبود بیشتر شاخص ها برای زنان و خانواده خواهد شد.

پیام تمام شد