حوادث

فعالیت یک میلیون جوان هلال احمر در امور داوطلبانه

رئیس جمعیت هلال احمر از فعالیت های داوطلبانه یک میلیون کارگر جوان هلال احمر خبر داد.

به گزارش ایران تودی ، کریم همتی در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری میان جمعیت هلال احمر و ستاد مبارزه با مواد مخدر که امروز 18 نوامبر در مجتمع شقایق برگزار شد ، گفت که این بخشی از تلاش های سازمان جوانان هلال احمر است. ستاد مبارزه با مواد مخدر برای تسکین درد و رنج معتادان متجاهر گفت: “ظرفیت خوبی برای نیروهای داوطلب در کشور وجود دارد و اگر ما همیشه تحت فشار هستیم ، بیشتر احساسات درونی مثبت این افراد را احساس می کنیم.”

وی افزود: کرونا بیماری طاعونی است که در سراسر جهان شیوع یافته و همه گیر است و همه مردم از جمله مقامات یک کشور خوب را درگیر می کند. کارساز است و نتیجه آن قابل تحسین است. جمعیت هلال احمر همچنین می تواند تا حدی به جلوگیری از گسترش تاج تاج در کشور کمک کند.

مشارکت یک میلیون جوان هلال احمر برای داوطلب شدن

رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه یک میلیون نفر از جوانان هلال احمر کشور داوطلب خدمت هستند ، گفت: توانایی جمعیت هلال احمر در کمک به هموطنان در صورت تاجگذاری بسیار مطلوب است. داوطلبان هلال احمر 21 میلیون نفر را در وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی بررسی و دماسنج کردند ، برخی از آنها پزشکی قانونی بودند و تعدادی نیز کشته شدند.

وی با اشاره به اجرای طرح دست یار برای تأمین معیشت خانواده های آسیب دیده از بیماری ویروس کرونا قلب ، یادآور شد: در همین راستا جمعیت هلال احمر بسته های زنده گیری را جمع آوری و به نیازمندان ارائه داد. .

در ارتباط با اجرای طرح بهداشت در کشور ، دکتر همتی گفت: در کمتر از یک روز 4300 پایگاه راه اندازی شده است و 13000 جوان با پیوستن به پروتکل های بهداشتی به این طرح پیوستند.

7 هزاران پایگاه هلال احمر همراه با وزارت بهداشت برای جلوگیری از بیماری عروق ویروس کرونا قلب

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به امضای تفاهم نامه همکاری جمعیت هلال احمر و وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت: از روز شنبه اول دسامبر طرح کنترل محله با مشارکت کرونا و جمعیت هلال احمر در حال اجرا است. اساساً جمعیت هلال احمر 7000 پایگاه ایجاد کرد و هر پایگاه 3 کارگر جوان هلال احمر را در خود جای داد.

خانه های هلال و گسترش آموزش عمومی

همتی درباره تأسیس خانه های هلال در مناطق روستایی و مناطق کم برخوردار کشور گفت: ایده هلال خانه ها در سال 1994 مطرح و تا حدی عملی شد اما امسال تصمیم گرفتیم آموزش همگانی و خدمات هموطنان خود را در مناطق دور افتاده کشور فراهم کنیم. هلال ها را شروع کنید.

وی افزود: 33 هزار هلال خانه در مناطق روستایی ایجاد می شود و تحصیلات در این خانه ها بر اساس نیروهای داوطلب انجام می شود حتی در این هلال خانه ها مبارزه با اعتیاد ، تغییر سبک زندگی و … مباحث قابل ارسال است پدر

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به زمینه های همکاری جمعیت هلال احمر و اداره کل مبارزه با مواد مخدر گفت: باید کمک کنیم معتادان از طریق همسالان خود به زندگی عادی برگردند و جوانان به هلال احمر برگردند. شناسایی جوانان مبتلا به اعتیاد می تواند به بازگشت آنها به جامعه کمک کند.

به گفته وی ، یکی از محله هایی که می توانیم با ایجاد خانه هلال در آن موثر واقع شویم محله هرندی تهران بود ، خانه هلال در این محله با کمک داوطلبان ایجاد و اداره می شود ، زیرا مدیران اعضای خانواده های این خانواده هستند. آنها محله هستند ، بنابراین پذیرفتن توصیه های آنها برای مردم بسیار آسان بود.
همتی با تأکید بر استفاده از نیروهای داوطلب برای خدمت به مردم خاطرنشان کرد: تجربه نشان می دهد وقتی که می خواهیم از توانایی افراد برای کمک به خودشان استفاده کنیم موفق شده ایم و در مبارزه با مواد مخدر موفق بوده ایم ، حتی اگر در هر استان فقط یک نفر وجود داشته باشد. ما در بازگرداندن اعتیاد به حالت عادی بسیار موفق عمل کرده ایم و بازماندگان و شایستگی هایی برای دست اندرکاران این پروژه وجود دارد.

همکاری سازمان جوانان با ستاد مبارزه با مواد مخدر برای کاهش آسیب های اجتماعی

در این مراسم ، رئیس سازمان جوانان هلال احمر ، دکتر محمد گلفشان همچنین گفت: از شنبه اول دسامبر یک پروژه بزرگ بهداشتی با همکاری سازمان جوانان هلال احمر و وزارت بهداشت اجرا می شود.

وی افزود: هلال احمر خود را در برنامه های استراتژیک ستاد مبارزه با مواد مخدر در زمینه پیشگیری از اعتیاد شریک می داند و بر این اساس تفاهم نامه امضا می شود.

رئیس سازمان جوانان هلال احمر با اشاره به برگزاری سمینارهای آموزشی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی گفت: 84 سمینار که قبل از شروع تاج گذاری توسط یک سازمان جوانان با 2،700 عضو جوان در 30 استان کشور برگزار شده است ، اعضا با هم سن و سالان خود در خانه ، مدرسه و سایر مناطق آشنا می شوند. و تصمیم گرفته شد که همه باید این آموزش ها را به بچه های چهار ساله انجام دهند.

وی در مورد اجرای برنامه “شنبه” گفت: یکی از برنامه هایی که به صورت آزمایشی اجرا شد ، برنامه “شنبه” بود ؛ جوانان به حاشیه شهر رفتند و آموزش های لازم را به مردم دادند که در بحث مواد مخدر انجام خواهیم داد.

به گفته گلفشا ، جشنواره پانتومیم نیز در دستور کار است و ما می خواهیم با این برنامه گامی در جهت پیشگیری از اعتیاد برداریم و علاوه بر این آموزش های مجازی نیز برای آشنایی جوانان با بحث اعتیاد ارائه خواهیم داد.

انتهای پیام